Howard Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Fellesferien er over oss og mange nyter late dager i solen. For de som holder ut foran datamaskinen sparker vi i gang enda en konkurranse. Les mer Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Da er jeg og med! Håpe på premie denne gangen da! Lenke til kommentar
Dwagon Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 hehe.. deltar nå også... ^^ Lenke til kommentar
sigen Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Er med denne gangen jeg også. Litt vanskeligere spørsmål denne gangen enn sist, men jeg tror jeg fikk alt rett (håper jeg) Lenke til kommentar
ttt Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 då er no eg med og. er litt usikker på om eg har alt rett denne gongen, men eg håper no det. Lenke til kommentar
bjokys Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Da er jeg med, da gjeøder det bare å krysse fingrene. Har vunnet en gang tidligere, så dette går så bra så Men off topic, den hjemmesiden til Canyon var plagsom, med irriterende bakgrunnslyder Lenke til kommentar
hakrist Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Jaja, jeg slenger meg med denne gangen også *krysser fingrene* Og for en gang skyld trengte jeg ikke å google et eneste svar! Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Og for en gang skyld trengte jeg ikke å google et eneste svar! Imponerende! Selv kan jeg ikke akkurat innrømme det samme.. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Da var jeg med, håper på å få navnet mitt på vinnerlista, når den kommer Har litt lyst på det høytallersettet Lenke til kommentar
sigen Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Da var jeg med, håper på å få navnet mitt på vinnerlista, når den kommer Har litt lyst på det høytallersettet Samme her Da blir det nok anonnse på bruktmarkedet: Pent brukt Logitech Z-5300 til salgs Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Lurer på om jeg vinner noe denne gangen. Lenke til kommentar
bjokys Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Da var jeg med, håper på å få navnet mitt på vinnerlista, når den kommer Har litt lyst på det høytallersettet Samme her Da blir det nok anonnse på bruktmarkedet: Pent brukt Logitech Z-5300 til salgs Har mest lyst på tredje-premie jeg (webcam +headset), har nemlig både MP3-spiller (Iriver H120) log 5.1 høytalere (Z-5500) fra før... Har web-cam fra før også, men det er et gammelt Creative WebCam II (LPT & PS/2). Lenke til kommentar
JrRRr76 Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Jeg så verken alternativet: "Department of Computer Architecture" eller "Dansk Arkitektur Center" som svaralternativ på siste oppgave så jeg svarte til slutt.. ..hehe, you find out! (Ja jeg vet, jeg burde husket det siste, men jeg blandet det med DAK/DAP og noe annet rart, så jeg måtte bare sjekke for sikkerhets skyld, kunne vært gøy å vinne vettu ) PS: Takk skal dere ha hw.no, jeg etterlyste en ny konkurranse når dere avsluttet forrige, og det var jo ikke mer enn for bare noen dager siden.. ..kjempe! Lenke til kommentar
Snillingen Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Sitter og venter på at premiene skal komme i posten. Jeg har meldt meg på ørten konkuranser nå og ennå ikke vunnet så dennegangen så kan det ikke gå galt med minfre jeg har svart feil på spørsmålene da Lenke til kommentar
zaico Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 (endret) Måtte google opp hva midi står for, eller var det greit denne gangen.. Skjønner ikke hvorfor jeg er med på alle slags konkuranser, vinner aldri uansett Endret 26. juli 2005 av zaico Lenke til kommentar
sigen Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 (endret) Er det lenge til vinnerene blir kåret i denne eller? Endret 26. juli 2005 av sigen Lenke til kommentar
LaStrada Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Da var jeg også med Fine premier! Lenke til kommentar
[Calavera] Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 (endret) Jeg tok i bruk urbandictionary.com denne gangen ;P Jeg trenger sårt det 5.1 anlegget Endret 27. juli 2005 av [Calavera] Lenke til kommentar
srbz Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 (endret) Jeg tok i bruk urbandictionary.com denne gangen ;P Hørt om define: i google?? edit: JrRRr: "Department of Computer Architecture" blir DCA, ikke DAC... ...vel... ? Endret 27. juli 2005 av surbz00r Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå