gamerman Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 (endret) Hei Jeg har et nVIDIA GeForce FX 5500 og den nyeste nvidia skjermkort driveren installert. Når jeg ser på mpg , avi osv filmer så har jeg vanligvis brukt overlay slik at filmen ikke skal "flirre" eller få "dårlig fps". Men det ser ikke ut til å funke her. Det eneste som skjer er at når filmen er i bevegelse slik som en kampscene dukker det opp en slags strek eller at filmen deler seg opp i to trekanter som f-eks en straight linje fra øverst i venstre hjørne til neders i høyre hjørne. Eks: Det hadde vært supert om dere viste noe innstilling eller noe som kanskje kunne fikse dette . Kan dere også anbefalle den mest "passende" driveren til mitt kort ? Jeg venter på positivt svar fra dere Endret 18. juli 2005 av gamerman Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Hei. Prøv de driverne du ikke har prøvd, hørtes litt dumt ut, men gå inn på Guru3d og se om de har noen uoffisielle drivere til kortet ditt Håper det hjelper Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 19. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2005 Takk for svar Endelig en som "gidder" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå