ZyberZombie Skrevet 29. juli 2002 Del Skrevet 29. juli 2002 Jeg har et lite problem til... Når jeg spiller hender det at maskinen bare re-starter, uten noe form for forvarsel... Noen som veit hva problemet er? Hvilken del er det mest trolig at det skyldes (hovedkort. prossesor, ram osv.)? Tror ikke det er 3d-kortet som er for varmt, for jeg hat tatt av kabinettet helt, og det er ikke overklokket. Også er det en ting til... Når jeg spiller lagger det som et ******* når maskinen jobber... Er det noe galt, eller trenger jeg bare å formatere eller defragmentere (hva er best)? Lenke til kommentar
KnutIvars Skrevet 29. juli 2002 Del Skrevet 29. juli 2002 hva er spesifikasjonene dine? Min bror har hatt samme problem. Det var RAM'en som var ustabil. ang lagg : har du en dass treg HD som ikke er defragmentert på noen år, så vil det nok lagge nok ja... Lenke til kommentar
ZyberZombie Skrevet 29. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2002 Har et MSI MS-6309 hovedkort, P3 866mhz, 2x 128mb ram, geforce3 ti 200. Tror kanskje det er ram'en... Men jeg må nok formatere litt da... Takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå