H4ngm4N Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Man kan bruke det til å feste hylla si på TG! (Noen på hw.no rekka gjorde det.) Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 MEN I HÆLVETE!?!! ARRGGHHH... TROR JEG BLIR BLIND.... Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 MEN I HÆLVETE!?!! ARRGGHHH... TROR JEG BLIR BLIND.... hehe.. har sett finere måter å style bilen sin på. tror han personen har veldig VEEEELDIG lite å gjøre... Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Teipe sovepose/telt/liggeunderlag til bag, vegger, skap osv.. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 fant en fin ting man kan bruke det til :!: :!: :!: Lenke til kommentar
PT Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Diverse bruksområder: http://blogged.btvillarin.com/wp-content/2...fold_inside.jpg (litt for stort bilde) Noen som nevnte knebling av trøndere: Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Dessuten er gaffa velegnet til å lage f.eks. lommebøker av. En rull gaffa og litt tålmodighet er nok til å lage din egen custom lommebok. Gaffa kan også brukes som: *Hvit gaffa som skriveflate på miksere o.l. *Henge høyttalere/prosjektorer i taket (risky, men det går hvis man har litt is i magen) *Hårfjerning (store gaffa-flak som man planter på hodet til fyren som sitter foran deg, f.eks. (au!)) *Tetting av alle sorter rør, kabler og slanger *Festing av alle sorter rør, kabler og slanger Gaffa er genialt, det er nemlig intet problem man ikke kan fikse med gaffa og en lommekniv. MacGyver har vel bevist det godt nok nå. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Kjiipe ergometersykler som alltid detter fra hverandre slutter med det etter et par runder med teiprullen Hvis noen vet om et sted jeg kan laste opp en film på 35 mb så har jeg et annet fint bruksområde Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Teipe sammen fingrene på folk som quoter bilder... Lenke til kommentar
eSOo Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 fixe alt som ikke kan fixes på noen som helst måte tapetsere vegger bokbind teipe rs`n når du tryner for du kommer til å tryne Lenke til kommentar
Tonberry Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Jeg bruker gaffateip til å henge opp plakater med... Funker ypperlig. Snowboardet mitt blir vanligvis holdt sammen med gaffateip, har ikke fått surra meg til å legge ny glassfiber ennå. Lenke til kommentar
LadyD Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Jeg synes gaffateip er noe av den desidert mest geniale mennesket har funnet på, og er overlegen til å teipe fast elskere med! Helt konge! Lenke til kommentar
LadyD Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 bruker ofte gaffateip som BH jeg. funker fint. Syke, syke, syke, syke, syke, syke person Gaffateip kan også brues til å feste "spark meg"-lapper ekstra godt. Veldig vanskelig å fjerne om man bruker gaffateip. Funker også veldig bra til knebling. Særlig av trønderske menn... 4502673[/snapback] GENIALT! Men hvor mange meter gaffa må vi ha for å gaffe HELE fylket?? DET hadde vært noe! Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 (endret) Dessuten er gaffa velegnet til å lage f.eks. lommebøker av. En rull gaffa og litt tålmodighet er nok til å lage din egen custom lommebok. Gaffa kan også brukes som: *Hvit gaffa som skriveflate på miksere o.l. *Henge høyttalere/prosjektorer i taket (risky, men det går hvis man har litt is i magen) *Hårfjerning (store gaffa-flak som man planter på hodet til fyren som sitter foran deg, f.eks. (au!)) *Tetting av alle sorter rør, kabler og slanger *Festing av alle sorter rør, kabler og slanger Gaffa er genialt, det er nemlig intet problem man ikke kan fikse med gaffa og en lommekniv. MacGyver har vel bevist det godt nok nå. 4521280[/snapback] Har du en guide på hvordan man gjør det der eller? GOOGLE FOR TEH WIN Endret 14. juni 2006 av EvenruD Lenke til kommentar
LadyD Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Og det beste av alt - gaffa kommer i massevis av farger! Og dersom gaffapuppteorien holder, noe jeg akter å teste, betyr det festlig bademote i sommer! GAFFTIG.doc Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Teipe sammen greina som knakk på hytta di når du var liten...Funka som bare faen det! Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Når jeg ser noen av disse bildene slår det meg: Noen har for mye gaffateip og for lite å gjøre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå