Gjest Yoshi Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Siden jeg vet det er så utrolig mange, så tenkte jeg at man kunne samle alle på ett sted, så det er lettere å finne fram, hehe. Jeg skriver noen bruksområder, så kan interesserte fylle på. Ikke nødvendig å skrive noe som har blitt skrevet, hva? -Isolasjon -Fint å bruke på små barn som skriker -Festing av løse siemensbakdeksler -reparasjon av samtlige grave- og feieredskaper Og en *host* venn av meg *hark* tipsa meg også om at gaffateip *host* er helt tett, og derfor er ypperlig til kveling av *host* fot*kremt*vorter... Ja, fyll på... Lenke til kommentar
DecAL Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Sette over rushulla på bilen, så ikke EU-kontrollørene ser dem.. eller gaffe fast drittunger i ribbeveggen, når du er på lan. Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 (endret) Bondage EDIT: Mat (nam! gaffateip ), Endret 13. juli 2005 av Inf3rn090 Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Tette eksosanlegg på biler. Mest morsomt når eierne ikke vet om det... Lenke til kommentar
skinner Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Fjerne hår fra skrittet; tja hva vet jeg..... Lenke til kommentar
Erren Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Gaffateip er ypperlig til å hindre ufrivillige tilskuere i å forlate konsertområdet Lenke til kommentar
phax Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 tape fingra sammen på forumbrukere som starter for mange meningsløse tråder. Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 tape fingra sammen på forumbrukere som starter for mange meningsløse tråder. Eventuelt teipe fingrene fast som på forumbrukere som svarer tåpelig på tåpelige tråder. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 brukte det til å feste 120mm og 80mm vifter på skjermen for varme dager ellers så husker jeg ikke helt hva jeg har brukt det til Lenke til kommentar
pakke Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 "Det finnes ikke et problem som litt gaffateip ikke kan løse." - Ukjent rørlegger Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 tape fingra sammen på forumbrukere som starter for mange meningsløse tråder. Regner du *telle.. en.. to... denne* tre meningsløse trå*, nei fire meningsløse tråder for mange? Gaffateip kan også brukes om du ikke liker spiker...... Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 If it ain't broke, fix it 'till it is, then add ducttape. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Brukte gaffa på bilen Den holdt værtfall 5 av delene fast.. den greide ikke å fixe den knekte forstillinga da.. Lenke til kommentar
einjen Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 lage monstre fra mars feste deler til en gatling sikre at en cockpit henger sammen Lenke til kommentar
DecAL Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 bruker ofte gaffateip som BH jeg. funker fint. Lenke til kommentar
Lorents Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 hmm... Modde kabinnet med Gjøre extreme makover på pc'musen og annet løst utstyr til andre på lan Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 hmm... Modde kabinnet med Gjøre extreme makover på pc'musen og annet løst utstyr til andre på lan Reparere kab's Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 bruker ofte gaffateip som BH jeg. funker fint. Syke, syke, syke, syke, syke, syke person Gaffateip kan også brues til å feste "spark meg"-lapper ekstra godt. Veldig vanskelig å fjerne om man bruker gaffateip. Funker også veldig bra til knebling. Særlig av trønderske menn... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå