Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Etter 6600GT så henger PCèn seg!?

Anbefalte innlegg

Hallo,

Det er godt og varmt, en kammerat av meg har Socket A system, Athlon 2800+ "Barton", 512MB DDR PC2700 333Mhz, XFX 6600GT AGP, 2x120GB HDD IDE, DVD-ROM, DVD Recorder, Aopen H450 (250W PSU) så har an et MSI HK husker ikke akkurat hva, men uansett CPUèn ligger på 60 grader, og pcèn er treg i oppstart og henger seg når han spiller av media som musikk, film (dvd, avi, mpeg osv.) Når han spiller så henger den seg ikke.

Den funka 100% før ALT dette skjedde etter han satte inn 6600GT han hadde Geforce 4 480, men han bytta jo rett før varmen kom dette er på sørlandet og vi har ca. 28-30grader i skyggen, jeg sitter her og svetter nå :cool:

PS: MÅ bare si det men det er 21 grader i sjøen her! Det kryr av østlendinger her :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det kan godt være strømforsyningen, men jeg regner med at 250 watt er nok til det aktuelle systemet. At maskinen bare henger seg ved avspilling av media, men ikke i spill, tyder på at strømforsyningen ikke er problemet.

Har vennen din lastet ned nyeste driver til 6600GT?

Endret av @kd
Lenke til kommentar

Ja og han har til og med formatert PCèn! (ikke recovery men fra scratch) til og med da er samme problem der!!? så det kan jo ikke være et software problem?

Jeg har også oppgradert MSI HK BIOSen nå til den siste versjonen.

Har prøvd en 300W Aopen nå og fortsatt samme problem, jeg bytta over til det andre kortet også og det funka bedre!

Endret av dr_bull
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...