Gå til innhold

Fotoskriver!

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg skal kjøpe meg digitalkamera med høy oppløsning, og lurte på hva slags printer jeg bør velge. I og med at jeg vil ha skarpe og klare bilder opp til A4 størrelse, vil jeg legge litt ekstra i et bra kamera. Men dersom ikke printeren kan holde følge, er det jo litt meningsløst. Har selv en Lexmark Z51, men jeg synes ikke denne er god nok. (har et 2 megapixler kamera jeg har lånt fra jobben og printet ut noen bilder fra denne). Kameraet gir bedre bilder enn det printeren klarer, det vet jeg. Har også prøvd Canon S500 på jobben. Dette blir noe bedre, men ikke bra nok.

Skal jeg investere i et dyrere kamera til meg selv, bør jo printeren klare bedre oppløsning også, ellers trenger jeg jo ikke å legge noe ekstra i kameraet.

Noen som har erfaringer og ideer til hva slags printer jeg bør anskaffe?

mvh

Jonia

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse

Hei!

Eg vil absolutt anbefale Epson Stylus Photo 895. Brukar denne sjølv og den greier A4 sider i god kvalitet! Den kan også skrive ut kantlause utskrifter, samt at den kan skrive ut på eigen rull for mindre kopiar. Den har dessuten kortlesar for CF kort. Minuset med den er at den kun har to patronar. Ein for svart og ein for fargane, noko som kan bli dyrt (sjølv om det kan virke som fargane i den "samlepatronen" tømmer seg ganske likt).

Denne skrivaren får du no får under 2000 kr, og det er den absolutt verdt!

Ole

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...