int20h Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Microsoft har lansert Remote Keyboard spesielt utviklet for Windows XP Media Center Edition, samt Wireless Optical Desktop 5000, som er en komplett pakke for bilderedigering.Les mer Lenke til kommentar
Åsmund@ATi Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Det keybordet Remote Keyboard spesielt utviklet for Windows XP Media Center Edition så ut til å være kul... Det kunne jeg tenkt å prøvd. Lenke til kommentar
hds Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 " Remote Keyboard spesielt utviklet for Windows XP Media Center Edition " var jo nydelig design, men jeg er ikke fan av ting uten ledninger. Kommer det en ledning versjon, bare som tastatur og i samme design vil nok dette være noe som havner i en eller annen handlekurv i fremtiden. Lenke til kommentar
T2 Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 " Remote Keyboard spesielt utviklet for Windows XP Media Center Edition " var jo nydelig design, men jeg er ikke fan av ting uten ledninger. Kommer det en ledning versjon, bare som tastatur og i samme design vil nok dette være noe som havner i en eller annen handlekurv i fremtiden. Poenget er vel å benytte dette sammen med en HTPC og da sitter du gjerne 3-5 meter fra PC'en. Da er det greit å ha trådløst. Dette skal jeg ha!!! Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Har faktisk lenge letet etter tastatur og mus i ett... Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Grei design på begge, kan være noe for meg når jeg får HTPC oppe og går. Lenke til kommentar
Sti4n Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Hadde dette kommet litt før så hadde jeg ikke trengt å kjøpe Logitech Dinovo... Dette så bra ut det... Hvertfall hvis prisen er under 1000,- kr Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Nye tastatur krever vel en del tilvenning. Jeg holder meg til standard-tastatur. Lenke til kommentar
hds Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Poenget er vel å benytte dette sammen med en HTPC og da sitter du gjerne 3-5 meter fra PC'en. Da er det greit å ha trådløst. Dette skal jeg ha!!! Ja, men nettopp det jeg sier. Kommer det designet i et vanlig tastatur så er det aktuelt for meg. Lenke til kommentar
Juke Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Jeg ble interessert i det "Microsoft Remote Keyboard"-tastaturet helt til jeg oppdaget at de bruker en tommel-joystick (eller hva det nå kalles... styrepinne kanskje?) for å styre muspilen. Jeg håpet at den lille dingsen oppe i høyre hjørne av tastaturet var en trackball, da jeg synes det er utrolig mye bedre å bruke. Men det ser dessverre ikke slik ut, spesielt ikke ut fra dette bildet jeg fant på et annet nettsted. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Nye tastatur krever vel en del tilvenning. Jeg holder meg til standard-tastatur. En slik tilvenning går toppen en uke, når jeg lånte et tastatur som var delt gikk det en dag før jeg skrev like bra på det... men leg liker best normale tastatur med ledning... Logitech Media Keyboard Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Nye tastatur krever vel en del tilvenning. Jeg holder meg til standard-tastatur. En slik tilvenning går toppen en uke, når jeg lånte et tastatur som var delt gikk det en dag før jeg skrev like bra på det... men leg liker best normale tastatur med ledning... Logitech Media Keyboard Det er selfølgelig avhengig av hvor forskjellig tastaturet er fra et "standardtastatur". Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Det øverste der var rått, men det var fint lite info å finne om det... Lenke til kommentar
Juke Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Du kan finne litt info om det her http://www.microsoft.com/hardware/mouseand...ls.aspx?pid=040 og her (denne er en flashpresentasjon, dvs reklamefilm) http://www.microsoft.com/hardware/mouseand...MIC570_Ent.html Det kommer vel mer info når dette tastaturet faktisk kommer på markedet, foreløpig står det under "coming soon" på Microsoft's nettsider. Lenke til kommentar
sitdown Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Spennende tastatur, men er det kompatibelt med andre ms os`s? Går det ann å programmere hurtigtaster til å bruke andre program enn ms sine?? Har det rf, bt, ir.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå