Gå til innhold

Silent Viking & P4 2.26GHz

Klienten

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-07-29 13:12, Klienten skrev:

Klarer Silent Viking å levere tilstrekkelig med kjøling til denne prosessoren? P4 2.26GHz 533MHz Northwood.

Ja, CPU temp hos meg ligger på rundt 40 grader med denne vifta.(romtemperatur er på rundt 25 grader)

Tempen ble på ca. 45 grader da jeg klokket opp CPU til 2,5GHz.

Vic20

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-07-30 14:35, Pingo68 skrev:

Socket 478 er Pentium 4 ja, men festemekanismen til Silent Viking passer ikke til en Pentium 4. Beregnet på AMD prosessorere og prosessorere basert på socket 370 (f.eks. Pentium 3). Og ja, det er kommet en "Silent Viking" til Pentium 4 også, nemligen Volcano 7+.

Hva er det du sier? Mener du virkelig at den Silent Viking vifta som Microplex selger, ikke kan brukes på Pentium 4? Virker jo ganske rart da, ettersom de påstår at det skal gå bra...

Lenke til kommentar

Quote:

Hva er det du sier? Mener du virkelig at den Silent Viking vifta som Microplex selger, ikke kan brukes på Pentium 4? Virker jo ganske rart da, ettersom de påstår at det skal gå bra...

Gir meg jeg :smile: 38 db er ikke silent i mine ører, men .... Ser Microplex opererer med 21 db, en hybrid eller? Finner nemligen ikke den modellen på hjemmesida til http://www.thermaltake.com. Noen som forøvrig har akkurat den vifta? Stemmer 21 db?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...