eSik Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Hei, leter etter en god engelsk bok for en nybegynner innen digital fotografering. Har Canon 350d. Lenke til kommentar
Rincewind76 Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 (endret) Har dårlig erfaring med bøker om digital fotografering, de skummer som regel bare overflaten på det meste og går for lite i dybden. Jeg endte i stedet opp med "Fotografering : slik blir du en kreativ fotograf" av Hedgecoe, og " Adobe Photoshop CS2 for Photographers" av Martin Evening. Uten å ha sammelignet med mange andre bøker så synes jeg at disse er veldig gode. De bøkene jeg har lest/bladd i tidligere som har vært om digital fotografering har gitt meg lite eller ingenting i forhold... Edit: Så ikke at den skulle være på engelsk, så den førstnevnte byttes da ut med engelsk originalutgave... Endret 13. juli 2005 av Rincewind76 Lenke til kommentar
JKKLstudio Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Sjekk denne tråden. Boka er på norsk, men oversatt fra engelsk. http://forum.akam.no/index.php?showtopic=451114 Lenke til kommentar
GeForce4 Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Ikke på engelsk, men Norsk. Glimrende bok og oppslagsverk. Digitalfoto i praksis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå