CavemanK Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Hei! Jeg lurer på om jeg kan installere windows flere ganger hvis jeg har en OEM versjon av Windows? Jeg mener ikke at jeg skal installere det på flere pc'er samtidig, men om det går an å formatere og slikt med en OEM løsning? Takk for hjelpen på forhånd Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Det går. OEM betyr bare at orginal innpakkning o.l som regel ikke medfølger. Som regel bare en CD med registreringsnøkkel. Tråd flyttes. Lenke til kommentar
CavemanK Skrevet 13. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2005 Godt å vite Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
[Z]Champ Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 OEM er noe du får med når du kjøper maskin , DVS at OEM er vare som kun selges medfølgende pc sett eller lign. jeg jobber selv som innkjøpsansvarlig i et firma og OEM selges normalt ikke løst Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Jeg har hørt om folk som har hatt problemer med å aktivere lisensen etter å ha formatert maskinen sin 25 ganger eller no. Men da skal det bare være å ta en telefon til Microsoft, du har uansett retten på din side, så lenge du ikke bruker lisensen på andre maskiner. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Men du kan kjøpe f.eks en harddisk oss komplett med windows OEM og få Windows på en cd? Lenke til kommentar
roac Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Men du kan kjøpe f.eks en harddisk oss komplett med windows OEM og få Windows på en cd? Fra komplett.no: Produktet kan kun kjøpes sammen med et tredjeparts retail hardware produkt (ikke software og bulk produkt) som er en del av en PC slikt som f.eks kabinett, mus, harddisk, minnebrikke, skjerm, tastatur o.l Får jeg anbefale Trust Ami Mouse til den nette sum av kr 59? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Om du har brukt 1300 eller 3000 på ein XP-lisens er det samme type du har, berre innpakning, dokumentasjon osv...som er forskjellig. Og har du kjøpt ein lisens, så har du lov til å formatere 10000 ganger om du føler for det. Skulle du få problemer med aktivering tar du ein tefelon til MS og fikser saken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå