Tafsen Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Eg har fått høyre at den vanligvis ligg i /usr/src/ mappa, men der finn eg ingen ting (root: ls -la) Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 (endret) Du kan vel alltids prøve på en "locate vmlinuz". Jeg mente jo selvfølgelig "locate bzImage" Endret 13. juli 2005 av M4rTiN Lenke til kommentar
Teh Hoboman Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Eg har fått høyre at den vanligvis ligg i /usr/src/ mappa, men der finn eg ingen ting (root: ls -la) yum install glibc-kernheaders Eller installer kernel-sourcecode pakken. Noe du skal kompilere? Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 i FC3 installeres ikke kernel source slik det ble gjort i FC1 og FC2. Har de gått tilbake på dette igjen i FC4? Lenke til kommentar
mokkel Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 (endret) selve kernel ligger på /lib/modules/ (men det kan jo godt være jeg misforstår spørsmålet) Endret 18. juli 2005 av mokkel Lenke til kommentar
olear Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 selve kernel ligger på /lib/modules/(men det kan jo godt være jeg misforstår spørsmålet) Der ligger modulene Kernelen ligger vanligvis i /boot og kildekoden ligger i /usr/src. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå