Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Valg av cd-spiller, Pioneer DEH-P77MP?

phax

Anbefalte innlegg

Hei, sitter nå på en crappy 1000,- JVC cd-spiller uten RDS og MP3, noe som er rimelig kjipt. Vurderer derfor oppgradere men er ikke helt inne på hva som er bra der ute.. Har vært litt forelsket i Pioneer DEH-P77MP i ett par år nå pga av et usedvanlig bra utseende til og være en bilspiller. De fleste spillerne jeg har sett er jo dekt av blinkende grelle lys og passer ikke overhodet inn med bilens interiør, med mindre man kjører en lekebil full av neon og farger da.. hvertfall, utseendemessig er pioneer'n helt perfekt, men synes fortsatt den er litt dyr. Har den spec's som gjør den verdt penga eller finnes det bedre alternativer til lavere pris? som gjerne ser litt normal ut også da.

ting jeg vektlegger:

- bra lyd (døøh..)

- pent utseende (ikke noe tivoli lys og dill)

- god radio med kraftig mottaker og rds, dab trengs ikke ettersom det ikke er dekning her.

- støtte for mp3

andre ting som kan være kjekt men ikke avgjørende faktor:

- mulighet for tilkobling av mp3 spiller o.l

- mulighet for ratt fjernkontroll

ja kommer ikke på noe mer i farta, noen som har noen gode alternativer på lur? til under prisen av pioneer'n?

takker for svar.

Endret av someday.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

du får ikke en bedre spiller til den prisen, og egentlig har den kostet mer før.... du betaler for rent og mest mulig for lyden, ikke for avanserte displayer eller andre unødvendig ting. skal du ha bedre lyd enn den levere så må du over til P99 eller P9/P90 serien ODR også.

Jeg kjøpte den spilleren for 2 år siden og den har vært meget bra mot all det andre jeg prøvde. Dyrere merker og modeller ble også prøvd. De dyrere modeller til Pioneer har ikke bedre lyd men mer avanserte displayer og eventuelt tidskompensering som ikke gir bedre lyd men heller omvendt... :yes:

Ellers har den mp3 som faktisk låter bedre en andre spillere og dessuten har den IP link som kan kobles mot andre enheter eventuelt iPod.

Så, er det lyd først og fremst du prioriterer så er den spilleren det beste valget i forholdt til mange andre modeller og merker i høyere prisnivå.

her er et bilde av den... :p

8y6z4w.jpg

Lenke til kommentar

høres perfekt ut. :) må vel bare hive meg i sparinga da! :wee:

edit: btw, finns det ikke harddiskbaserte mp3 spillere til bil? ikke funnet det noen plass.. :dontgetit: tenker da altså på en vanlig bilstereo enhet med cd/radio/forsterker men også med en harddisk innebygd til mp3'er.. rart at det ikke er litt mere utbredt synes nå jeg.

Endret av someday.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...