HeHauken Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Er det noe i veien, eller noe spesielt støtende, med et emne angående (kanskje personlig) seksualitet? Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 12. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2005 Er det noe i veien, eller noe spesielt støtende, med et emne angående (kanskje personlig) seksualitet? innen for musikk, det glemte jeg å si... tekstmessigt Lenke til kommentar
jinriksha Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 hvorfor skulle det være det? Lenke til kommentar
andesam Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Men det er liksom musikken som skal selges, ikke sexen.. når man må spille på sex for å få frem musikken så er det vel ikke all verdens musikk hvis ikke jeg er helt på jordet nå..? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Sex er gøy. Ca-ching - "NESTE!" Lenke til kommentar
sixx Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 musikken er viktigere enn sexen Det vil si, de som spilelr på sex selger vel mer pga utsene enn musikken tipper jeg... Ingen her synes vel christina aguilera er bra til å synge...men alle synes hu ser bra ut Lenke til kommentar
riktig Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 musikken er viktigere enn sexen Det vil si, de som spilelr på sex selger vel mer pga utsene enn musikken tipper jeg... Ingen her synes vel christina aguilera er bra til å synge...men alle synes hu ser bra ut Ehh...jo, hun har faktisk en veldig bra stemme. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Ingen her synes vel christina aguilera er bra til å synge... christina er en av de få popstjernene som faktisk har en god sangstemme. så der har du nok feil. hadde du nevnt britney etc, ville jeg vært enig med deg. men alle synes hu ser bra ut Lenke til kommentar
e321 Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 (endret) Dina havner vel under denne tråden.... EDIT: tatt bort et navn... (ardnas) Endret 13. juli 2005 av e321 Lenke til kommentar
iMono Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Ikke bring Sandra inn i denne diskusjonen... Lenke til kommentar
e321 Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 nei jeg trekker tilbake det der.... Lenke til kommentar
starfish Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 christina er en av de få popstjernene som faktisk har en god sangstemme. så der har du nok feil. hadde du nevnt britney etc, ville jeg vært enig med deg. Britney er flink hun og. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 christina er en av de få popstjernene som faktisk har en god sangstemme. så der har du nok feil. hadde du nevnt britney etc, ville jeg vært enig med deg. Britney er flink hun og. Har aldri hørt etter. Jeg muter TV'en (pga. de dårlige sangene) og ser på musikkvideoen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå