Wickedlike Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Hei, jeg har lasta ned linux på ca 8GB, så skal jeg brenne det ut på en 8,5GB dvd dual layer DVD, men den bare lester cdn i ueldelig lang tid, jeg har denne brenneren fra hiachi "hl-dt-st dvdram gsa-4040b", jeg vet ikke om jeg mangler drivere eller om den ikke støtter dual layer? :S Aner ikke hva jeg skal gjøre her jeg altså, kunne jo brent den ut på en annen data da men, er litt stress å sende vel 8gig over msn hehhee!, og det er liss dritt og ta med datan bort til han på LAN bare for å fikse dette :S, takker for alle svar Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Prøv og flash brenneren din med nyeste firmware. Hvilken brenner er det du har? Lenke til kommentar
Thorvald Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Den støtter nok ikke dual layer tror eg. Fant ingenting om det på nettet ivertfall. Gammel sak dette? Sett fra data perspektiv ivertfall? Lenke til kommentar
Wickedlike Skrevet 13. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2005 kjøpte den ny for 1 år siden, så den er gammel sett fra datasiden, godt jeg svinda fyre på elkjøp og fikk brenne DVD'ne for 20kr stykk da hehehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå