Chris_lox Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Har hørt at korkplater skal være veldig bra til å støydempe med. De blir jo ofte brukt i studioer og slike ting. Så er det noen som kan bekrefte dette, og eventuelt hvor man får tak i det Mvh Chris Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Ta deg en tur på ikea eller en butikk som selger kjøkkenutstyr, korkplater er ofte brukt som "brikketer" for å unngå at platen brenner seg i bordet. Edit : De demper noe, men vil tro at støydempningsplater er et bedre valg. Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 20. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2005 Da fikk vi oppklart det, tusen takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Ingen årsak. Skal forresten bygge en liten støydemper i løpet av øret som jeg skal ha i bakkant av kabinettet, kan være at jeg skal ta i bruk korkplater selv da disse er billige og jeg har en del restmaterial liggende. Kan være jeg lager en liten worklogg på det. Lenke til kommentar
Mr.Elendig Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Ei korktavle er ein billig kilde til kort med litt større format. Ellars så har mangen hobbyforetninger kork, men då ofte til ein høgare pris. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå