Gå til innhold

Gode og underholdende monster-filmer

Grundig

Anbefalte innlegg

Nei mener det var Marksommer 2 som var i Mexico, og han våpenfriken blir leid inn av Mexicanske myndigheter for å utrydde de. Marksommer 3 var tilbake i Perfection igjen, der markene utviklet seg til stadium 3, aka Buttblasters. Marksommer 4 er også i Perfection, men satt tilbake til western-tiden. Er i den forfaren til han gærne våpenfriken flytter dit.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Remaken av Dawn of the Dead er jo nydelig. Hva pokker prater du om? :ohmy:

Takk for at det er fler her inne på forumet som syns remaken er mye bedre enn den gamle. Husker jeg så den fra 1978, holdt på å le meg ihjel. Det fantes ikke spenning eller skumle scener. Det ble rett og slett for gammalt ! :!: :!:

Lenke til kommentar
Remaken av Dawn of the Dead er jo nydelig. Hva pokker prater du om?  :ohmy:

Takk for at det er fler her inne på forumet som syns remaken er mye bedre enn den gamle. Husker jeg så den fra 1978, holdt på å le meg ihjel. Det fantes ikke spenning eller skumle scener. Det ble rett og slett for gammalt ! :!: :!:

Enig, orginale Dawn var mer en Politisk/samfunns Ironi enn noe annet, med litt "sultne" mennesker inn i bildet.

Dawn 2004 er mye mer realistisk unntatt at gjengen i kjøpesenteret er stokk dumme, de burde jo ha innsett at det sannsynligvis ikke fantes noe bedre sted enn kjøpesenteret. Ja ja, de ble jo kjøtthuer de og etter hvert he he...

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
Nei mener det var Marksommer 2 som var i Mexico,  og han våpenfriken blir leid inn av Mexicanske myndigheter for å utrydde de. Marksommer 3 var tilbake i Perfection igjen, der markene utviklet seg til stadium 3, aka Buttblasters. Marksommer 4 er også i Perfection, men satt tilbake til western-tiden. Er i den forfaren til han gærne våpenfriken flytter dit.

4503854[/snapback]

De heter ikke Buttblasters, men Assblasters. Og ja, Tremors 2: Aftershocks fant sted i Mexico. Det er defor 3en heter Back to Perfection.

Marksommer filmene rule!!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...