Grundig Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Hola mis amigos! Jeg lurte på om dere kan komme med noen gode anbefalinger innen monster-sjangeren. Da tanker jeg på filmer dere virkelig synes er gode. Jeg liker filmer som Jurassic Park og Aliens. Noen som har noen gode forslag? Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Predator serien.¨ The Thing. It. Om du liker Zombies : Dawn of the Dead 2004, eller Romeros Trilogy of the Dead. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Monster a-Go Go (1965) 20 Million Miles to Earth (1957) Class of Nuke 'Em High Part II: Subhumanoid Meltdown (1991) Gamera daikaijû kuchu kessen (1995) The Monster That Challenged the World (1957) To name a few. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 (endret) Jeg så nettopp "Devil Fish". Skrekkelig god italiensk monsterfilm om Fisk som er en blanding av blekksprut, hai og delfin. Noe du må få med deg med andre ord. Ellers har du jo flere titalls Godzilla-filmer å velge mellom da Endret 12. juli 2005 av _Julenissen_ Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 (endret) Predator serien.¨The Thing. It. Om du liker Zombies : Dawn of the Dead 2004, eller Romeros Trilogy of the Dead. Og jeg vil gjerne få benytte anledningen til å fortsette min "remaken av Dawn of the Dead suger kampanje " Endret 12. juli 2005 av Icedude Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 (endret) Noen som har sett en dobbelpost her et sted Endret 13. juli 2005 av Icedude Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Remaken av Dawn of the Dead er jo nydelig. Hva pokker prater du om? Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Remaken av Dawn of the Dead er jo nydelig. Hva pokker prater du om? Nydelig og nydelig Herr P. Den gamle var noen hakk bedre. Mye bedre stemning i den. Pluss at der var en Zombiekrokodille i den, og zombiebarn Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 King Kong fra 1933 er en klassiker man bør få med seg. Dawn of the Dead var da ikke all verden, LarsP. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Dawn of the Dead 2004 hadde en ny vri, Zombiene var mye raskere og farligere. Likte spesielt hvordan filmen utvikler seg den første 1/2 timen og man ser på nyhetsreportasjer hvordan verden går ad dundas. Noen svakheter har den jo selvsagt, likte personlig ikke slutten. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Shaun of the Dead er forresten en vanvittig kul hyllest til splatter-sjangeren. Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 13. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2005 Icedude: Dawn of the Dead 2004 er absolutt ikke en så dårlig remake som du skal ha det til. Det er ikke en filmopplevelse av de sjeldne, men den er heller ikke dårlig. Den er akkurat like underholdende som en zombie-film skal være. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Icedude: Dawn of the Dead 2004 er absolutt ikke en så dårlig remake som du skal ha det til. Det er ikke en filmopplevelse av de sjeldne, men den er heller ikke dårlig. Den er akkurat like underholdende som en zombie-film skal være. Så zombiefilmer får ikke lov å være mer underholdende enn Dawn of the Dead? Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 13. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2005 Icedude: Dawn of the Dead 2004 er absolutt ikke en så dårlig remake som du skal ha det til. Det er ikke en filmopplevelse av de sjeldne, men den er heller ikke dårlig. Den er akkurat like underholdende som en zombie-film skal være. Så zombiefilmer får ikke lov å være mer underholdende enn Dawn of the Dead? Nei, det har jeg aldri sagt. Jeg prøver å formidle at jeg synes den er mer enn god nok for at den skal være underholdende. Selvfølgelig finnes det veldig sære, kresne mennesker som vil ha det på en heeelt spesiell måte, men sånn er ikke jeg. Jeg koste meg med Dawn of the Dead 2004. Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Hva med de gode, gamle, oversjarmerende Godzilla-filmene? Formidlende tråd om dem her (pluss heseblesende klipp). Klikk: 1, 2, 3, 4 og 5. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 King kong Monsterbedriften Alien serien Predator serien Godzilla Kommer ikke på flere nett nå, men alle de er gode filmer som er verdt å få med seg! Lenke til kommentar
smetho Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Marksommer! Husker jeg var flest på 1`eren da jeg var yngre. Var så fascinerende med gedigne monstre som levde under jorden De kommende filmene i serien syntes jeg dog ikke var like gode. Ellers ble jeg positivt overrasket av The Thing den gang jeg så de (også mange år siden). Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Marksommer ja Morsomme filmer det! Marksommer 2 går vel på showtime for tiden. Det var i nr. 2 de var i Mexico ja? Lenke til kommentar
scyfher Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Er de ikke i perfection Valley i film nr.2 også da? Om ikke det ligger i Mexico da... vet ikke Er forresten enig, Marksommer er arige filmer som er verdt å få med seg. Syntest film 1 og 3 er best. Alien og Predator filmene er også tidligere nevnt, men så er de også noen av de beste Alien/monster filmene som er laget Godzilla er også noe alle monsterfans bør se... de er faktisk utrolig underholdene. En alien film jeg også syntest er litt artig er: Code Green... som jeg søren ikke finner igjen i utleie foretninger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg