Gå til innhold

Gode og underholdende monster-filmer

Grundig

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg så nettopp "Devil Fish". Skrekkelig god italiensk monsterfilm om Fisk som er en blanding av blekksprut, hai og delfin. Noe du må få med deg med andre ord.

Ellers har du jo flere titalls Godzilla-filmer å velge mellom da

Endret av _Julenissen_
Lenke til kommentar
Predator serien.¨

The Thing.

It.

Om du liker Zombies :

Dawn of the Dead 2004, eller Romeros Trilogy of the Dead.

Og jeg vil gjerne få benytte anledningen til å fortsette min "remaken av Dawn of the Dead suger kampanje " ;)

Endret av Icedude
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

King Kong fra 1933 er en klassiker man bør få med seg.

Dawn of the Dead var da ikke all verden, LarsP.

Lenke til kommentar

Dawn of the Dead 2004 hadde en ny vri, Zombiene var mye raskere og farligere.

Likte spesielt hvordan filmen utvikler seg den første 1/2 timen og man ser på nyhetsreportasjer hvordan verden går ad dundas.

Noen svakheter har den jo selvsagt, likte personlig ikke slutten.

Lenke til kommentar

Icedude: Dawn of the Dead 2004 er absolutt ikke en så dårlig remake som du skal ha det til. Det er ikke en filmopplevelse av de sjeldne, men den er heller ikke dårlig. Den er akkurat like underholdende som en zombie-film skal være.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Icedude: Dawn of the Dead 2004 er absolutt ikke en så dårlig remake som du skal ha det til. Det er ikke en filmopplevelse av de sjeldne, men den er heller ikke dårlig. Den er akkurat like underholdende som en zombie-film skal være.

Så zombiefilmer får ikke lov å være mer underholdende enn Dawn of the Dead?

Lenke til kommentar

Så zombiefilmer får ikke lov å være mer underholdende enn Dawn of the Dead?

Nei, det har jeg aldri sagt. Jeg prøver å formidle at jeg synes den er mer enn god nok for at den skal være underholdende. Selvfølgelig finnes det veldig sære, kresne mennesker som vil ha det på en heeelt spesiell måte, men sånn er ikke jeg. Jeg koste meg med Dawn of the Dead 2004.

Lenke til kommentar

Marksommer! Husker jeg var flest på 1`eren da jeg var yngre. Var så fascinerende med gedigne monstre som levde under jorden :) De kommende filmene i serien syntes jeg dog ikke var like gode.

Ellers ble jeg positivt overrasket av The Thing den gang jeg så de (også mange år siden).

Lenke til kommentar

Er de ikke i perfection Valley i film nr.2 også da? Om ikke det ligger i Mexico da... vet ikke ;)

Er forresten enig, Marksommer er arige filmer som er verdt å få med seg. Syntest film 1 og 3 er best.

Alien og Predator filmene er også tidligere nevnt, men så er de også noen av de beste Alien/monster filmene som er laget

Godzilla er også noe alle monsterfans bør se... de er faktisk utrolig underholdene.

En alien film jeg også syntest er litt artig er: Code Green... som jeg søren ikke finner igjen i utleie foretninger :thumbdown:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...