Gå til innhold

Kritikk på nytt design (femi-advarsel)


Anbefalte innlegg

Hei.

Fikk i oppdrag av en kompis å lage nytt design til en side (som ikke har blitt oppdatert på mange år)

 

www.femi.tk er siden (ikke min idè altså. Hehe)

Designet som vedlegg

 

Hva tror dere?

post-76-1121207213_thumb.png

Endret av PoW
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har vurdert og kanskje lage en flash meny, men er ikke så skillet i flash. Men får se hva det blir til.

 

Når det gjelder headeren så er jeg ganske enig. Skulle hatt noe mer der liksom, men jeg vet ikke hva..

Vet dere hva? ;)

 

Keep 'em coming

Lenke til kommentar

En vesentlig forbedring ihvertfall. :thumbup:

 

Headeren var litt stusselig ja, som dere mente. Ville kanskje valgt en annen bakgrunnsfarge i menyen, i en litt sterkere/svakere nyanse bare. Mer luft over og under teksten i menyfeltet også.

 

Bildet er jo i 700x700, hvordan skal du løse det med andre oppløsninger? Skal du midstille siden, eller dra headeren øverst og utnytte hele siden? Tenkt å beholde de effektene ytterst i alle kantene?

Lenke til kommentar

Kodingen er ikke mitt ansvar, men jeg ser for meg at den er midtstilt ja.

Det med og dra headeren høres ikke så dumt ut, men hvis jeg skal lage en ny versjon så er det ikke sikkert det lar jeg gjøres.

Jeg kan også endre oppløsningen.

 

Hva mener du med effeektene ute i kantene? Den "Inner Glow'en"?

Hvis det er den du mener så har jeg tenkt på å legge på en slik effekt som du kan se rundt selve siden her: www.unrealized.org

Lenke til kommentar
Hva mener du med effeektene ute i kantene? Den "Inner Glow'en"?

Hvis det er den du mener så har jeg tenkt på å legge på en slik effekt som du kan se rundt selve siden her: www.unrealized.org

Jaok, den effekten jeg mente ja. Lurte egentlig på om du skulle ha den rundt selve innholdet, eller klare å presse den ut i alle kantene av leservinduet (slik jeg fikk oppfattning av, av bildet, om den skulle utnytte hele siden).

Lenke til kommentar
Hva mener du med effeektene ute i kantene? Den "Inner Glow'en"?

Hvis det er den du mener så har jeg tenkt på å legge på en slik effekt som du kan se rundt selve siden her: www.unrealized.org

Jaok, den effekten jeg mente ja. Lurte egentlig på om du skulle ha den rundt selve innholdet, eller klare å presse den ut i alle kantene av leservinduet (slik jeg fikk oppfattning av, av bildet, om den skulle utnytte hele siden).

Vel, tror ikke det er så nøye lenger. Har nemlig bestemt meg for å prøve ut effekten som jeg linket til tidligere.

Tror det blir bedre...

 

Takk for all kritikk foreløpig

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...