FpsStu Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Jeg leker med tanken om å kjøpe en bil. Krav Under 150.000kr Går under kategorien som sportsbil 2dører Ser bra ut Jeg har selv kommet frem til: BMW Z3 98-00 Toyota MR2 MKII Fiat Coupe 97-00 Hadde nok likt å kunne kjøre den om vinteren og, men dette er ikke et krav. Noen som har noen meninger om hvilken som burde sees nærmere på? Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Har også vurdert Z3, men er blitt anbefalt å gå for 2001 eller nyere. Men i den prisklassen du sikter til så ville jeg kanskje ha vurdert MG-F eller Mazda MX5. Får MG-F '99-modeller til 150 000 nå. MX5 ligger vel stort sett i samme prisklassen. mvh Pantera Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 13. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2005 Har også vurdert Z3, men er blitt anbefalt å gå for 2001 eller nyere. Men i den prisklassen du sikter til så ville jeg kanskje ha vurdert MG-F eller Mazda MX5. Får MG-F '99-modeller til 150 000 nå. MX5 ligger vel stort sett i samme prisklassen. mvh Pantera Har sett på MG-F'en, men etter det jeg forstår, så skal den ha veldig lav kvalitet i forhold til konkurrentene. Har tilogmed fått referert MG-F'en som "Z3 uten kvalitet" MX-5 er utelukket da jeg kjenner en som har den, og kjøp av samme bil ligger ikke i ordboka mi. Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Kjøp en Toyota MR2 Turbo med 3S-GTE motor Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Audi 80 cab (kanskje ikke «sportsbil» BMW 3-serie (kanskje samma som Audien) Chevrolet Camaro (enten ny eller gammel) Pontiac Firebird Saab 900/9-3 (kanskje samma som Audi/BMW) Toyota MR2 Toyota Celica Peugeot 306 Fiat Barchetta Honca CRX del Sol MG-F Mazda RX-7 Mazda MX-5/Miata Golf 3 Chrysler Stratus BMW Z3 Kanskje ikke så mange som kan karakteriseres som roadster her, men. Noen forslag vertfall. God prisklasse, og mye morsomt å velge i.. Lykke til! Lenke til kommentar
epifant Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Denne fra Finn.no? Fargen på skinninteriøret er nok ikke SÅ David Hasselhof-brun som bildene vil ha det til Evt. denne? Penest i sølv mener nå jeg. Z3 er LANGT kjedeligere å kjøre, ihvertfall med 1,8-literen. Og ja, jeg har kjørt både Z3 1.8 og Coupe 1.8 16V...Dessuten ser den grusomt frisørbil ut, mens Coupe`en er lekker. Ihvertfall i mine øyne. Lenke til kommentar
epifant Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Felger som passer Coupe-linjene svært godt: Fåes opp til 17", selv om Coupe`en kan ha max 18". Bildet er hentet fra Bigwheels.dk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå