Gå til innhold

PC-Høyttaler hovedsak til musikk

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har tenkt å gå til innkjøp av noen pc-høyttalere som i hovedsak kun skal brukes kun til å spille musikk. De skal kunne erstatte lyden av et middelsmådig seperat anlegg pga av plass-besparing. Derfor må det være god lyd, og de må kunne spille høyt! Selv har jeg veldig lite peiling på lyd, derfor lurer jeg på om noen kan anbefale noen.

På forhånd takk!

Mvh moi..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kjöpte meg Logitec Z-2300 og ble kjempefornöyd :)

Annlegget er ikke spesielt stort(2.1), og tar relativt lite plass.

Subben er 8 tommer, og er litt stor ja! Men det er bare herlig, siden jeg

har den under skrivepulten min slik at jeg kan ha föttene mine på den ;)

Lyden er ekstremt bra og kraftig! Vi snakker om hele 200 watt tilsammen, og

da skal du ikke väre redd får at du ikke får lyd nok nei!!

Har blåst naboene avgårde :p neida, men ikke langt ifra :whistle:

Tror du gjör et klokt valg med Z-2300, Ivertfall hvis du tenker på pris/ytelse :D

Lenke til kommentar

Tror du skal bli enda mer fornøyd med Logitech Z-5500, det er sykt! Eller hvis du finner et sett: Logitech Z-5300 (har det selv, fikk det til spesialpris av noen venlige folk på Expert)

Men hvis du skal bruke det til musikk og ingenting annet, så bør du holde deg borte fra Logitech og Creative, da bør du heller søke litt på forumet (husker ikke noen gode merker i farten)

Lenke til kommentar

Kan du gi litt info om z-5500?

Da mener jeg erfaringer som man ikke kan få fra tester o.l.

Hvordan er lyden, spiller de høyt, er lydbildet bra, er suben sterk og villig til å gå dypt? Hvordan var det første gang? Positivt eller negativt overrasket? Hva bruker du det til? Hvorfor kan det ikke brukes til musikk? Har ting ramlet ned fra hyller o.l.? Rister huset (eller rommet :p ) Hvordan er de i forhold til et *billiganlegg* til PC? Orker u å svare på dette blir jeg veldig gled ettersom jeg sikler etter z-5500 :love:. Hehe...

Endret av dahubro
Lenke til kommentar

Har ikke Z-5500, men Z-5300.

Har ikke hørt noe serlig på Z-5500, men jeg kan garantere deg at det kan spille høyt! "lillebroren" kan vel mitt kalles, og naboene her ute på landet hører hva jeg spiller uten å ha det på fult for å si det på den måten ;)

Lyden er bra

De spiller høyt

Lydbildet blir bra, eller så bra som du selv lager det (så lenge du plasserer høytalerene rett, har erfaringer med f.eks. 1 høyttaler litt ute av plass, da er det merkelig)

Sub`en er syk på Logitech-anleggene, dette er ikke unntaket

Første gang er det rått!

Positivt overrasket (og jeg hadde høye forventninger)

Jeg bruker mitt til spilling, musikk, film og vanlig pc-bruk

Det kan brukes til musikk siden det har klar lyd, god bass, og generelt er det et godt anlegg

Ingenting har ramlet ned enda, for alt er sikert godt nok :p

Det har rista, så jeg annbefaler deg å bruke noen spikre og litt silikon e.l. til eventuelle løse plater (f.eks. bak på skrivepulter)

De er sykt gode i forhol til billiganlegg, her får du det du betaler for + litt til

Sikla etter Z-5500 selv, men gikk for Z-5300 pga. at jeg ikke trengte så mye, og jeg ville ikke bruke så mye penger på anlegg (angrer nå)

Legg merke til at svarene handler om begge anleggene (Z-5300 og Z-5500)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...