m-momr Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 (endret) ENDELIG, jeg skal kjøpe meg hurtigmixer så digg er overlykkelig -- Caps i tittel endret av moderator -- Endret 13. juli 2005 av tom waits for alice Lenke til kommentar
m-momr Skrevet 12. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2005 hurtigmixer, sånn at jeg kan lage slush og masse annet digg mixer isbiter og saft, eller isbiter og yogurt Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 De koster da vitterlig under hundrelappen? Lenke til kommentar
Knut Marius Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Jøss... Hadde aldri trodd jeg skulle høre et gledesutbrudd av sådann kaliber over en hurtigmixer. Jaja, gratulerer Hva er det du har ventet så veldig på å kunne mixe forresten? Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Jeg kjøpte stavmikser i fjor da jeg flyttet ut, har brukt den mye! Noen ganger er det gøy å bare gå løs på mat med den og se hva man kan lage Lagde milkshake i dag, tok med på stranda i termos Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå