Gå til innhold

Toll?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-07-30 12:06, Jimmy Pop skrev:

Altså... Jeg visste ikke. Hadde aldri hørt om det før. og lurte på hvilke sammenheng det ble benyttet i...


 

Nei, jeg forstod det :wink:

 

Du har sikkert sett et annet tegn som betyr det samme, = med en / over seg. Problemet er at det tegnet ikke er så lett tilgjengelig på et tastatur.

 

!= finnes som sagt i flere programmeringsspråk, men =/ (ikke-likhetstegnet) brukes i matematikk, logikk ++

Lenke til kommentar

Hmm, finner tollvesenet ut hvor mye varene i pakken koster da?

Men hvis det bare er et vanlig chieftec så kan jeg jo bare kjøpe det i Norge, problemet er bare det at ingen(som jeg fant, mulig dere vet av noen) bortsett fra Microplex selger Chieftec uten strømforsyning, men Microplex selger ikke Alu versonen. Jeg sendte dem og fikk i svar at de ikke kom til å ta inn den aktuelle versonen.

Lenke til kommentar

Firmaet du kjøper hos må klistre på en lapp som angir verdien på pakken. Er ikke dette tilfredstillende for tollerne, åpner de pakken og ser på faktura. Husk på at du må betale avgift på forsendelses utgiften også.

 

Sendes pakken i en nøytral eske kan du ungå dette, men gaver skal ikke ha høyre verdi enn 500kr.

 

Lykke til.......

Lenke til kommentar

Ser at den amerikanske "sales tax" er på 5,75% for enkelte stater og 7,25% i andre. Er ikke helt lett å se hvilke som har hva. Tror faktisk det er slik at enkelte satater ikke har sale tax jeg.

Henta oppl. ifra Summit Racing katalogen. De har foressten tilbud på små lcd'er. 5,6" ferdig levert med frakt toll moms og alt 14-1800 kr.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...