Nitrius Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Det har seg slikt at jeg satt Medier og kommunikasjon som først valgt, elektro som andre valg, og salg og service som 3 valg. Har satt opp 3 forskjellige på vær. Men i ettertid så begynte jeg å angre, og vil nå heller inn på elektro. Så idag fikk jeg da som de fleste vite hva jeg kom inn på, ble ingen av de 3 skolene til medier og kommunikasjon som jeg hadde satt opp, så istede hadde de vidresøkt også hadde jeg fått plass på en fjerde skole(som jeg ikke har satt opp) nemlig sogn, en skole jeg aldri i livet skal gå på. Så svarte nei til det tilbudet, og nå blir jeg spurt om jeg vil sette meg på vente liste til de 3 andre skolene som jeg hadde satt opp til medier og kommunikasjon, fikk forsåvit ganske høyt "ventenr" på alle 3. Så ja vet ikke helt hva jeg skal gjøre, sånn sett så er det ikke så farlig hvilket GK jeg går første året siden jeg vil ha IKT Driftfag andre året. Så som sakt så er det sånn at jeg mest lyst til å komme inn på elektro, som da er mitt andre valg, så det jeg lurer på er hva jeg må gjøre for å prøve å komme inn på en av de 3 skolene som jeg har satt opp til elektro og om jeg burde sette meg på venteliste til å komme inn på en av de 3 skolene til medier og kommunikasjon? Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 13. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2005 Hadde vært fint om noen kunne hjulpet meg litt... Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 13. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2005 Er det ingen som kan forklare meg om det i hele tatt er mulig å få kommet inn på andre valget sitt? Har nemlig svart nei til tilbudet om plass på sogn medier og kommunikasjon også har jeg satt meg på venteliste på de 3 skolene jeg valgte til medier og kommunikasjon. Lenke til kommentar
hageby1 Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 reglene 9. Bumping og spamming er forbudt. uansett, kontakt inntakskontoret, de vet Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 14. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2005 reglene 9. Bumping og spamming er forbudt. uansett, kontakt inntakskontoret, de vet Den regelen er jeg fult klar over, men begynner/begynte å bli en smule gal av å ikke vite hva jeg skal gjøre. Men uansett takk for svaret, får se hva jeg gjør. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Du/mamma/pappa må ringe inntakskontoret! Det er det du må gjøre. Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Bare møt opp på den skolen du vil gå på en uke etter skolestart og viss de har plass får du den! Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Selv om vi er en av verdens største forum, så vet vi ikke alt. Enkelte ting er utenfor vår rekkevidde, ta det opp med "folka" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå