Gå til innhold

Hva har skjedd med Acc'en min?

Anbefalte innlegg

Jeg har en Wow-accaunt som funket helt til klokka halv 11 tirsdag kveld...

Jeg spiller på Aszune, engelsk server...

Jeg holdt på å grinde Nagas i STv, da jeg plutselig hele tiden er så langt fra motstander at jeg ikke klarer å angripe, uansett om jeg går nærme, eller ikke...

En i party'et mitt sier han bruker ett mod som heter Insomniax, så tenker jeg at jeg skal logge ut og prøve å finne det, men logoff-knappen virker ikke...

Plutselig begynner alle å snakke i [1.General] om stor lag, den er der helt til jeg faller ut av hele spillet... (Noe halve guildet plutselig gjør før meg...)

Nå sitter jeg her klokka 11 og kommer meg ikke inn, uansett hva jeg gjør...

Og nei, jeg har ikke noe mod (Ikke enda). ....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Off Topic; Vanvittig å stygg tone du skulle ha ovenfor andre her på forumet da Blakken. Skulle da tro det var andre ting å finne på kl halv 3 på natta enn å komme med spydige kommentarer....

Over til Topic; har selv hatt dette problemet et par ganger, man angriper, så plutselig får man feilmelding av at man står for langt unna eller feil vei samtidig som man blir dengt løs på. Dette er helt klart et serverproblem og alt funka som det skulle etter en relog. Hvis problemet fortsetter ville jeg nok fått tak i en GM som kanskje kan hjelpe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...