Gå til innhold

HK (ny pc, rimlig, langsiktig)

olahli

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg skal bygge ny pc. Har ikke så mye penger og vil gjøre ting rimlig og tenke litt langsiktig.

Først valgte jeg kabinett,

dette (350W).

Nå lurer jeg på om dere kan hjelpe meg å velge en bra kombinasjon på HK og prosessor. tenk litt fremover slik at det kan oppgraderes senere engang :yes:.

Takker og bukker for ev. tips :love:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

mest fan av amd jeg. men ok da 3000,- funker det? jeg har lyst å ikke bruke så masse

EDIT:

I gamerguiden under Hjelp til kjøp/salg av PC så punga'n ikke ut med mer enn 2500,- ut fra det jeg kan se... det var Asus A8N SLI-Deluxe og MD 64 3000+ Winchester (jeg kan ikke ha SLI pga. kabinettet har jeg forstått). -men noe lignende den ytelsen hadde sikkert vært bra for meg og :)

Endret av olahli
Lenke til kommentar

åja hehe, men jeg har igrunn ikke noe formening om det... har hørt om det, sikkert lest om det og men kan ikke helt huske hva det er i farta (noe med hovedkort? :blush: ) -men kan sjekke opp det selv.

men tusentakk for innlegg vjhn90 :thumbup:

Endret av olahli
Lenke til kommentar

jeg lurer på om jeg likte det første hovedkortet jeg :)

og den siste CPU'n, så får jeg heller skifte CPU'n senere i tilfelle det trengs engang.

for det HK holder vel i endel år???

EDIT: den siste linken, er d HK +CPU + hva? ram sa du? det var ihvertfall en ok pris

Endret av olahli
Lenke til kommentar

er forskjellen på 3000+ til 3200+ stor?

EDIT: men jeg tar kvelden. takk for råd. kanskje jeg spanderer på meg en 3200+... men må ha igjen litt penger til skjerm og skjermkort.

Endret av olahli
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...