Gå til innhold

Nytt tastatur til spilling.

Anbefalte innlegg

Hei!

Skal ha nytt tastatur. Spiller ganske mye, så det må være ganske bra til å spille med. Men skal ikke ha noe sånt "gaming" tastatur. :nei: Ikke sånt her:http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=303488&cks=SPK .

Vet at det har standard knappe system og. Men jeg skal ha et "vanlig" tastatur som egner seg til spilling :yes:

Takker for svar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Type tastatur er ikke på langt nær så viktig som riktig mus, men det visste du sikkert.

Det sies at tastatur med flate taster, lik de på bærbare, har blitt populære, men jeg hadde Logitech Flat UltraX en stund, og tastene tålte svært lite--de falt til slutt ut, noen av de.

Nå skriver jeg på et Microsoft Multimedia Keyboard (sort), og er veldig fornøyd. Det er billig, tåler en støt, og har multimediataster (trenger bare volum og mute, egentlig). Det eneste negative er at F-tastene er gruppert på tre taster, isteden for fire som er vanlig.

Lenke til kommentar
Type tastatur er ikke på langt nær så viktig som riktig mus, men det visste du sikkert.

Det sies at tastatur med flate taster, lik de på bærbare, har blitt populære, men jeg hadde Logitech Flat UltraX en stund, og tastene tålte svært lite--de falt til slutt ut, noen av de.

Nå skriver jeg på et Microsoft Multimedia Keyboard (sort), og er veldig fornøyd. Det er billig, tåler en støt, og har multimediataster (trenger bare volum og mute, egentlig). Det eneste negative er at F-tastene er gruppert på tre taster, isteden for fire som er vanlig.

Viste at mus er mye viktigere når den gjelder spill, men tenker på gode taster osv...

Lenke til kommentar
Viste at mus er mye viktigere når den gjelder spill, men tenker på gode taster osv...

Poenget mitt var at det ikke er så veldig viktig hva slags tastatur man har. Det er nettopp derfor produsenter har laget svært gode og dyre mus, spesiellt til gamere, mens de tastaturene blir nærmest en gimmick , fordi det er ikke noe særlig man kan gjøre for å forbedre de, så man må lime på kule bilder osv. for at folk skal kjøpe de (ikke at jeg har prøvd Z-board ol. selv).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...