aCa Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Hei. Jeg leier digital dekoder fra Canal Digital for å blant annet få inn canal+. Alle dere som leier en slik philips dekoder vet at den er EKSTREMT treg, lite funsjoner og har ikke en gang digital lydutgang. Jeg kunne godt tenke meg å gå til innkjøp av en egen digital dekoder. Eneste jeg har sett på det norske markedet er den som står om på canal digital sine sider. Force 315c (Mulig den har blitt byttet ut med 320, men vet ikke helt forskjellene) Denne fikk bra omtale i en test på dinside: Force 315. Vet noen om hvor man får kjøpt den i så billig som mulig? :-) Jeg har sett den i sverige da lå den på rundt 1400kr, men tenkte det var best å få en som er tilrettelagt Canal Digital sitt nett siden den raskere finner kanalene blant annet. Men eneste stedet jeg fant den i norge var en nettbutikk som skulle ha 2250kr for den. Ville tro det er mulig å få den billigere i norge, vet bare ikke hvor! Har sett litt på Dreambox 500c også. Så datakjeden har den til 2400kr, men har ikke klart å finne noen tester av det produktet enda. Noen som har noen linker til tester ville jeg satt pris på det. Har noen vært borte i andre digitale kabel tv dekodere i norge? Takk! Lenke til kommentar
Terje G Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Hei jeg har nylig kjøpt en force 315 fra www.hammar.no til 1790.- Bilde er kjempe bra bedre lyd og mye raskere anbefales og kjøpe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå