frodn Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Sendte mail om det idag, tviler på at noe blir gjort.. Ser det ikke når skjermen er på, men godt når den er av. Uansett.. irriterende! Lenke til kommentar
Fragment Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 finner du ut noe om hastigheten THacker? Blir det mye stress trenger du ikke, men det hadde vært greit å vist klokkehastighet på grafikkbrikken;) si ifra hvilet prog du evt bruker da... Lenke til kommentar
Fragment Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 hvor på skjermen får du slike merker da froden? Tror du det blir et problem om f.eks. 2 år? Lenke til kommentar
THacker Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 (endret) Fragment: Info om skjermkortet: Minnehastighet på skjermkortet: 600mhz Klokkehastighet: 375mhz PCIe 16x minne: 128 mb Måtte hente ned powerstrip for å finne klokkehastigheten... fant ikke dette i nvidia instillingene... Tilbakemeldinger? Endret 23. august 2005 av THacker Lenke til kommentar
Cleeves Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Her: http://www.nvidia.com/page/go_6600.html står det nederst på siden noe info om skjermkortet. Her har du info om 6800go, det er mye råere: http://www.nvidia.com/page/go_6800.html Det vil ikke vere noen fare for å svi minnebrikkene, med mindre du overklokker, da KN1 bruker DDR2 RAM. Disse produserer mindre varme enn DDR. THacker: Kan en tweake med powstrip? Lenke til kommentar
Fragment Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 (endret) Herlig THacker. Her er sida med hastigheter! http://www.bit-tech.net/feature/75/ Kortet ligger middels klokket men det har sikkert litt å gå på ja! Endret 23. august 2005 av Fragment Lenke til kommentar
THacker Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 etter hva jeg har forstått kan man tweake noe med powerstrip. har ikke testa det ut selv (enda) - ligger som freeware på download.com. fragment: nå bruker jeg fon å men noen feedback på hastigheten? Lenke til kommentar
Fragment Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Bruker du fon? Hva er det? jeg synes hastigheten er veldig bra. Det finnes bedre, men da måtte det vel en støvsuger til for å blåse bort varmluft Jeg håpet faktisk at det var den "mellomste" hastigheten jeg, da dette er en fin middelvei mellom ytelse og varme/støy! Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Sendte mail om det idag, tviler på at noe blir gjort..Ser det ikke når skjermen er på, men godt når den er av. Uansett.. irriterende! Legg noe mellom skjerm og tastatur neste gang du lukker den. Verre enn det er det faktisk ikke. Lenke til kommentar
THacker Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 fon=telefon... Må si du er skeptisk til å tweake fragment... hmm Lenke til kommentar
Fragment Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 åhh. Sånn du mente det ja, thacker. Du hadde sikkert også vært skeptisk til å tweake om du har/har hatt elitegroup bærbar...MØKKAPC! Derfor skal jeg ha ny pc:) Lenke til kommentar
THacker Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 (endret) Da hadde jeg valgt mpx'en. Tvært! Møe mer støysvak enn elitegroupen også... den er jo villis.... rister jo i kjøkkenskapa Endret 24. august 2005 av THacker Lenke til kommentar
Fragment Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Helt riktig thacker! Min G732 er som en 1800w støvsuger! Dårlig konstruert (skjermkort og mini-pci ligger oppå hverandre) er den også. derfor skal pc'en arkiveres! Grr! Lenke til kommentar
Fragment Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Da er pc'en bestilt. Jeg tok 1x1024 memorycorp minnebrikke 1,73GHz prosessor (Pm) 80gb 5400 rpm HDD Gleder meg Lenke til kommentar
THacker Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 (endret) Nåjs! Gleder deg ikke nå veh? Håper du kommer med tilbakemeldinger på hvordan du opplever maskonen... Forresten så la jeg nå merke til at jeg har skrevet feil tidligere i tråden. jeg har 1,73 mhz cpu jeg også... så det er helt lik bortsett fra at ejg har 2x512 Endret 24. august 2005 av THacker Lenke til kommentar
Fragment Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 det kommer jeg nok til å gjøre ja. Det er pga deres erfaringer jeg kjøper denne pc'en. Håper jeg blir fornøyd. Kan man forresten klokke ned med powerstrip? Tenker på batterilevetid her jeg nå Lenke til kommentar
THacker Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Da ville jeg brukt centrino hardware control programmet.. søk etter dette.. jeg økte levetiden med nær en time.. i tillegg kan du tweake ned skjermkortet i skjerm->innstillinger->nvidia settings.... her har jeg ikke testa hvor mye batteri du får igjen for det enda.... centrino hardware control er free of charge Lenke til kommentar
Fragment Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 takker nok en gang, thacker. Jeg glemte selvfølgelig å skrive at det var skjermkortet jeg ville klokke ned for batterilevetid. Jeg hadde fått med meg det hw control programmet, men en time ekstra er ikke å forakte! Lenke til kommentar
frodn Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Legg noe mellom skjerm og tastatur neste gang du lukker den. Verre enn det er det faktisk ikke. Jaaa, har fikset noe å legge mellom. Men.. de andre stripene er jo der enda.. de jeg forbarmer meg over Lenke til kommentar
Fragment Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Legg noe mellom skjerm og tastatur neste gang du lukker den. Verre enn det er det faktisk ikke. Jaaa, har fikset noe å legge mellom. Men.. de andre stripene er jo der enda.. de jeg forbarmer meg over Du må jo pusse bort de gamle stripene som er på skjermen fra før Men har de vært der hele tiden? Da kan det jo være skjermen som har fått seg en liten trykk... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå