Gå til innhold

MPX Notebook KN1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fragment:

Info om skjermkortet:

Minnehastighet på skjermkortet: 600mhz

Klokkehastighet: 375mhz

PCIe 16x

minne: 128 mb

Måtte hente ned powerstrip for å finne klokkehastigheten... fant ikke dette i nvidia instillingene...

Tilbakemeldinger?

Endret av THacker
Lenke til kommentar

Bruker du fon? Hva er det? :blush:

jeg synes hastigheten er veldig bra. Det finnes bedre, men da måtte det vel en støvsuger til for å blåse bort varmluft

Jeg håpet faktisk at det var den "mellomste" hastigheten jeg, da dette er en fin middelvei mellom ytelse og varme/støy!

Lenke til kommentar

Nåjs!

Gleder deg ikke nå veh? :)

Håper du kommer med tilbakemeldinger på hvordan du opplever maskonen...

Forresten så la jeg nå merke til at jeg har skrevet feil tidligere i tråden. jeg har 1,73 mhz cpu jeg også...

så det er helt lik bortsett fra at ejg har 2x512

Endret av THacker
Lenke til kommentar

Da ville jeg brukt centrino hardware control programmet.. søk etter dette.. jeg økte levetiden med nær en time.. i tillegg kan du tweake ned skjermkortet i skjerm->innstillinger->nvidia settings.... her har jeg ikke testa hvor mye batteri du får igjen for det enda....

centrino hardware control er free of charge

Lenke til kommentar
Legg noe mellom skjerm og tastatur neste gang du lukker den. Verre enn det er det faktisk ikke.

Jaaa, har fikset noe å legge mellom. Men.. de andre stripene er jo der enda.. de jeg forbarmer meg over :cry:

Du må jo pusse bort de gamle stripene som er på skjermen fra før ;)

Men har de vært der hele tiden? Da kan det jo være skjermen som har fått seg en liten trykk... :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...