THacker Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 (endret) Den badgen passer ikke fragment... Størrelsen på maskinen er 3,7mm x 3,7mm... så de hos microplex er for små... Jeg er sånn passe fornøyd med 1,86'en sitt batteri.. varer i ca halvannen time med filmtitting... Jeg skulle hatt denne dersom den hadde passet... Endret 23. august 2005 av THacker Lenke til kommentar
Fragment Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Har du 1 rambrikke eller 2? Jeg tror jeg skal ta 1x1024, for jeg har veldig dårlig erfaring med å ha 2 minnebrikker i laptops. De ligger svært nær hverandre = svidde brikker! Lenke til kommentar
THacker Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 (endret) 2x512... Det skal vel strengt tatt noe til før mimmebrikkene i dagens maskiner går fyken på den måten.. den sjangsen tar jeg.. null stress Har lekt med tanken på 2x1024 Endret 23. august 2005 av THacker Lenke til kommentar
snake3eye Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 hva lønner seg mest av 2x512 eller 1x1024 da? Lenke til kommentar
Fragment Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Jeg vil tro 1x1024. Blir vel 3 watt mindre effektforbruk også Men fikk mail av mpx nå, og det virker som om de ikke kommer til å ta in kn1 noe mer! Det kommer en modell som skal erstatte denne, men hvilken vet jeg ikke. Jeg kommer til å poste hva som skjer videre her... Lenke til kommentar
THacker Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Det tror jeg ikke er noe sjakktrekk fra mpx' side... virker som denne har solgt godt og får langt over snittet gode tilbakemeldinger... Lenke til kommentar
Fragment Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Det mener jeg også, men modellen som erstatter denne må da bli bra Lenke til kommentar
THacker Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Sant... men er litt dritt nå som jeg akkurat har kjøpt denne Men jeg tviler på etterfølgeren legger seg i samme prisklasse.... tror den må bli dyrere dersom den skal bli oppgradert... Prisen på KN1'en er jo faktisk helt suveren i forhold til specs'a.... Som nevnt før i denne tråden er den på høyde med ferrari 4000 i 3dmark '05 (har bare testet dette og vet at det ikke nødvendigvis er god nok test).. dette gir en pekepinn på ytelsen.... Slår ferrari 3400 i støvla vaffal..... det er jo strengt tatt rått for den prisen.. Lenke til kommentar
Fragment Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Helt enig med deg, THacker. Tipper at jeg kjøper denne pc'en, så lenge jeg får endret litt på oppsettet De har jo 7 ferdigbygde på lager, og det kan ikke være all verden å fjerne nero, dvd-avspillingsprogg og bytte 2x512 til 1x1024... Lenke til kommentar
snake3eye Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Okei... kjedelig hvis dem ikke skal ta inn den noe mer da, men tanke på at den har jo fått veldig bra tilbakemeldiger ifra de aller fleste her. Men får bare håpe den nye modellen blir like bra både i specs og pris da:D Lenke til kommentar
Fragment Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Jeg må påpeke at jeg ikke vet om det blir en oppgradering eller noe slikt. det kommer jeg til å poste når jeg får vite det. THacker: Hvilken hastiget kjører kjernen på gf 6600 go på? Det finnes flere hastigheter av denne brikken. Får du sjekket det? Slik at vi vet hvor kjapp KN1 er Lenke til kommentar
snake3eye Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Okei, høres bra ut:D Vet du om de forsatt selger kn1 inntill videre?? Eller har dem slutter å produsere inntill en avgjørelse er tatt lissom! Lenke til kommentar
Fragment Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 (endret) Her er mailen. Dere kan tolke den selv: Hei. Trolig vil denne modellen bli erstattet av en annen om ikke så lenge. Jeg har ingen dato desverre. Akkurat den modellen som du referer til kommer nok ikke tilbake. Vennlig hilsen XXXXX www.mpx.no Endret 23. august 2005 av Fragment Lenke til kommentar
THacker Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 (endret) THacker: Hvilken hastiget kjører kjernen på gf 6600 go på? Det finnes flere hastigheter av denne brikken. Får du sjekket det? Slik at vi vet hvor kjapp KN1 er Hvordan sjekker jeg dette? Må jeg lese i manualen, eller kjøre diagnose prog? Må få gi deg tilbakemelding i kveld i så fall.. er på jobb... (som du ser av all aktiviteten fra min side hehe) Skulle ønske noen gav meg noen tweake tips også jeg.. lyst å sjekke hva råtassen er god for... Endret 23. august 2005 av THacker Lenke til kommentar
Fragment Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 (endret) vet ikke hvordan jeg gjør dette på geforce, men ati-baserte kort har mange verktøy for dette. Atitool er et av disse...trenger ikke tilbakemelding straks nei:) som du ser på aktiviteten min er jeg på skola Endret 23. august 2005 av Fragment Lenke til kommentar
THacker Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 (endret) Hehe.. Glim! Men du tenker på hvilken mhz skjermkortet kjører på eller? Endret 23. august 2005 av THacker Lenke til kommentar
Fragment Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 angående det å tweake laptop er det noe jeg er svært skeptisk til. Sliter med en laptop der ram'en har blitt svidd MANGE ganger...går bra i begynnelsen, men når pc'en blir gamlere, blir den varmere uansett:( derfor hadde ikke jeg villa overklokket noe. Heller underklokket...(ikke et reelt alternativ uansett ) Lenke til kommentar
Fragment Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 (endret) Det var kjernehastighet i MHz på skjermkortet jeg tenkte på ja:) EDIT: ferdig på skola, og skriver på mobil. Blir mye knot da. Derfor dobbeltpostet jeg Endret 23. august 2005 av Fragment Lenke til kommentar
frodn Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Jeg har fått slitasjemerker av tastene på store deler av skjermen. T%&¤%&¤% Lenke til kommentar
THacker Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Jeg har ikke hatt min så lenge, men jeg skjønner ikke hvordan det går ann.. min skjerm ligger ikke intil tastene engang... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå