Gå til innhold

MPX Notebook KN1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vil tro 1x1024. Blir vel 3 watt mindre effektforbruk også :p

Men fikk mail av mpx nå, og det virker som om de ikke kommer til å ta in kn1 noe mer! Det kommer en modell som skal erstatte denne, men hvilken vet jeg ikke.

Jeg kommer til å poste hva som skjer videre her...

Lenke til kommentar

Sant... men er litt dritt nå som jeg akkurat har kjøpt denne :)

Men jeg tviler på etterfølgeren legger seg i samme prisklasse.... tror den må bli dyrere dersom den skal bli oppgradert...

Prisen på KN1'en er jo faktisk helt suveren i forhold til specs'a.... Som nevnt før i denne tråden er den på høyde med ferrari 4000 i 3dmark '05 (har bare testet dette og vet at det ikke nødvendigvis er god nok test).. dette gir en pekepinn på ytelsen.... Slår ferrari 3400 i støvla vaffal..... det er jo strengt tatt rått for den prisen..

Lenke til kommentar

Jeg må påpeke at jeg ikke vet om det blir en oppgradering eller noe slikt. det kommer jeg til å poste når jeg får vite det.

THacker: Hvilken hastiget kjører kjernen på gf 6600 go på? Det finnes flere hastigheter av denne brikken. Får du sjekket det? Slik at vi vet hvor kjapp KN1 er :)

Lenke til kommentar

Her er mailen. Dere kan tolke den selv:

Hei.

Trolig vil denne modellen bli erstattet av en annen om ikke så lenge. Jeg har ingen dato desverre. Akkurat den modellen som du referer til kommer nok ikke tilbake.

Vennlig hilsen

XXXXX

www.mpx.no

Endret av Fragment
Lenke til kommentar
THacker: Hvilken hastiget kjører kjernen på gf 6600 go på? Det finnes flere hastigheter av denne brikken. Får du sjekket det? Slik at vi vet hvor kjapp KN1 er :)

Hvordan sjekker jeg dette? Må jeg lese i manualen, eller kjøre diagnose prog? Må få gi deg tilbakemelding i kveld i så fall.. er på jobb... (som du ser av all aktiviteten fra min side ;) hehe)

Skulle ønske noen gav meg noen tweake tips også jeg.. lyst å sjekke hva råtassen er god for... ;)

Endret av THacker
Lenke til kommentar

angående det å tweake laptop er det noe jeg er svært skeptisk til. Sliter med en laptop der ram'en har blitt svidd MANGE ganger...går bra i begynnelsen, men når pc'en blir gamlere, blir den varmere uansett:(

derfor hadde ikke jeg villa overklokket noe. Heller underklokket...(ikke et reelt alternativ uansett :p)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...