Gå til innhold

MPX Notebook KN1

Anbefalte innlegg

Rammen bare vippes inn i sporet så er den på plass.. liten luke under maskinen.... Ikke noe stress å gjøre det sånn...

Plug & pray osv..

5657594[/snapback]

Vel, har fått maskinen nå og satt inn rammen. Og det var MYE vanskeligere enn å sette den inn i pc'en synes nå jeg. Menmen alt funker.

Liker pc'en godt.

Bør jeg laste ned nvidia drivere fra nvidia.com?

5711699[/snapback]

Ja

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jaja, fin kvalitet på den da...plutselig løsnet X knappen.

Får håpe de sender meg en ny en fort...

5723706[/snapback]

Det kan vel skje med hvilket som helst tastatur da særlig laptoptastatur som er noe tynne og "pinglete". Uansett er det svært lite stress, du har en garantiordning som gjør det ganske enkelt. Tipper de eller du setter inn ett helt nytt tastatur siden disse knappene etter deg jeg kjenner til ikke lar seg "klipses" på.

Endret av DJ ZooL
Lenke til kommentar

Jeg har et spørsmål til dere: Det er gigabit nettverk på denne, men jeg får ikke aktivert dette. Jeg har til og med lagt inn driverne, men alikevel er det kun disse valgene i driveren:

Auto

100mbps full duplex

100mbps half duplex

10 mbps full duplex

10 mbps half duplex

what do I have to do?

Lenke til kommentar

Jeg sliter litt med break knappen.... Men den er jo rivi av et par ganger siden jeg sølte øl i den ved gjentatte anledninger..

Gigabit nettverk fungerer som det skal hos meg.... forutsettes jo naturligvis at alt annet utstyr (ruter, nettverkskort i andre enden osv) også støtter 1 gB..... Gjør det ikke det, får man kun 100

Lenke til kommentar

Hei.

Lurer litt på hvilken kabel man må bruke for å få overført 5.1 fra denne maskinen til en forsterker... Tar jeg ikke feil så er det røde lyset.. lasersignal? men har ikke klart å finne en kabel man kan bruke...

Har oxo litt problemer med bildeoverføringen til tv. etter og ha lagt inn nye drivere til grafikk kortet. Fra link dere hendviste til tiligere. så er det blitt forstyrelser i bildet... hva er siste driver versjon dere har som virker perfekt?

Er det noen grunn til at eks mpx, ikke har valgt å importere KN2 Eller KN3 ? Ser at produsenten har disse maskinene oxo..

:)

Lenke til kommentar
Hei.

Lurer litt på hvilken kabel man må bruke for å få overført 5.1 fra denne maskinen til en forsterker... Tar jeg ikke feil så er det røde lyset.. lasersignal? men har ikke klart å finne en kabel man kan bruke...

Har oxo litt problemer med bildeoverføringen til tv. etter og ha lagt inn nye drivere til grafikk kortet. Fra link dere hendviste til tiligere. så er det blitt forstyrelser i bildet... hva er siste driver versjon dere har som virker perfekt?

Er det noen grunn til at eks mpx, ikke har valgt å importere KN2 Eller KN3 ?  Ser at produsenten har disse maskinene oxo..

5738700[/snapback]

1. Det røde lyset er den optiske delen av lydutgangen, og hvis du vil ha det inn på forsterkeren må du ha en spesiell optisk kabel samt en forsterker med optisk inngang (noe de fleste nyere forsterkere har).

2. Sjekk om utsignalet er satt til PAL eller NTSC, i Europa brukes PAL og for at bildet skal bli bra på tv'n din må du passe på at signalet som kommer ut fra pc'n også er pal... Dette finner du ut om du går inn på egenskaper for skjermkortet, der du finner alt av innstillinger fra Nvidia. Gå inn på nView-innstillinger, høyreklikk på tv'n du ser der og så får du opp en meny der du skal finne disse valgene. Mener det er PAL-G som brukes i Norge, den innstillingen funker iallefall best for meg!

Lenke til kommentar

Har tidligere skrevet om DVD-brenneren som fjusker hos meg. Har nå fått byttet denne, men tror ikke det har blitt så mye bedre. Jeg har testet Imation -R plater og SKY +R plater, men effektiv hastighet ved brenning overstiger ikke 4X. Brente nettopp en film, og satte hastighet til 4X og den brukte en halvtime på å bli ferdig, slik skal det vel ikke være?

Lenke til kommentar
Jeg har "1000Mbps/Full duplex" som et alternativ, men den står vel fint i auto.

Har driverversjon: 5.616.809.2004

Du har vel ikke feil driver?

5732165[/snapback]

Hmm. Jeg har også samme driver, altså 5.616.809.2004. (Driveren som ligger på nettet) Men kortet mitt heter realtek RTL8139/810x family fast ethernet NIC. Deres?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...