THacker Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Rammen bare vippes inn i sporet så er den på plass.. liten luke under maskinen.... Ikke noe stress å gjøre det sånn... Plug & pray osv.. Lenke til kommentar
Karl_O Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Ny versjon av NHC er kommet! Last den ned fra www.pbus-167.com Lenke til kommentar
Megamann Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Oki, litt dumt da..pcen koster 900 ekstra da. en ting, er det vanskelig å sette inn ram selv på den pc'en? vurderer å kjøpe 512 nå og sette inn 512 senere. 5657455[/snapback] Det er meget lett. Har gjort det selv. Like "vanskelig" som på en vanlig pc. Lenke til kommentar
Pho3nix Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Jeg har lest igjennom hele tråden og har fått veldig lyst til å kjøpe dene maskinen. Men jeg har også en annen maskin på ønskelisten. Nemlig: http://www.advance.no/PartDetail.aspx?q=gr...:911337;c:36159 Denne Acer maskinen koster 1000 lappen mer men kommer med den nye duo prossesoren som jeg har hørt er bra. Jeg er også usikker på grafikkortet x1400, har hørt at den er ca like bra som Geforce go 6600 men er usikker som sagt. Har hørt bra rykter om Acer maskinen så jeg er usikker om det blir KN1 eller Acer. Hjelp noen? Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Sånn, da er den bestilt. Hvor lang tid brukte MPX på og lage pc'en for dere da? Lenke til kommentar
THacker Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 fire-fem dager har du den Lenke til kommentar
THacker Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 fire-fem dager har du den... Grattis! Lenke til kommentar
THacker Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Seriøst my fornøyd med nye NHC...! Grafene fungerer bra... Eneste som er synd at man ikke kan "pinne" disse fast til bakgrunnen slik at den ikke dukker opp i programmene man bruker.... For de som ikke har sett de.... se bilde.. Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Jeg har lest igjennom hele tråden og har fått veldig lyst til å kjøpe dene maskinen. Men jeg har også en annen maskin på ønskelisten. Nemlig: http://www.advance.no/PartDetail.aspx?q=gr...:911337;c:36159 Denne Acer maskinen koster 1000 lappen mer men kommer med den nye duo prossesoren som jeg har hørt er bra. Jeg er også usikker på grafikkortet x1400, har hørt at den er ca like bra som Geforce go 6600 men er usikker som sagt. Har hørt bra rykter om Acer maskinen så jeg er usikker om det blir KN1 eller Acer. Hjelp noen? 5675121[/snapback] Garantiordningen/lengden på den PCen og seriøsiteten/stabiliteten til den webshoppen burde i grunn være nok til å vurdere KN1 sterkere. KN1 har 2 år og 1 mnd. garantiavtale. Denne er veldig bra etter det jeg har lest fra personer som har brukt den. I tillegg handler du hos MPX som er en av landets største, og dermed en av landets sikreste MTP. konkurs/økonomi etc. Men for all del, hvis ikke alle trådene om Whitebox og andre "små" webshops skremmer deg er det sikkert helt greit. Lenke til kommentar
zicada Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Heisann, Har de siste dagene jobbet en del med å få linux opp og gå maksimalt på disse maskinene. Alt ser ut til å fungere untatt visse deler av ACPI. Har dere forsøkt å koble til en ekstern skjerm med ACPI=on i kernel ? På min maskin går kernelen i heng med en gang en ekstern skjerm kobles til, og kernelen spytter ut en haug med meldinger om unknown event. Om jeg kobler fra skjermen igjen, resumer kernelen helt greit. Dette skjer også om skjermen er i ved oppstart. Har forsøkt å skrive om DSDT'en, og fikk fjernet alle errors og warnings, men dette hjalp desverre ikke. Spørsmålet er vel egentlig: Fungerer dette for noen av dere ? Har noen oversikt over en kernelpatch, eller kanskje en fixed DSDT ? -- zic Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 (endret) Nvm,det ordet seg. Endret 2. mars 2006 av Nikkor Lenke til kommentar
st.anger Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 (endret) Hei! Får ikke scrollen på padden til å funke....har sett gjennom alle instillingene på "synapics pekenhet" uten å finne noe ut. Noen som har peiling på hva feilen kan være? -Tom- edit: funnet ut at det kun er i firefox d ikke funker Endret 3. mars 2006 av st.anger Lenke til kommentar
kadaver Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 @st.anger: Last ned nye drivere fra synaptics.com Lenke til kommentar
eesp Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Jeg har en MPX Notebook MW1. Er det de samme biosen til denne pcen, eller må jeg finne andre bioser enn det som er lagt ut link til i denne tråden? Mente jeg så at noen skrev at MW1 er "etterfølgeren" til KN1. Lenke til kommentar
Karl_O Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Jeg har en MPX Notebook MW1. Er det de samme biosen til denne pcen, eller må jeg finne andre bioser enn det som er lagt ut link til i denne tråden? Mente jeg så at noen skrev at MW1 er "etterfølgeren" til KN1. 5705409[/snapback] http://sabioproducts.com/service_system.php?id=9 Lenke til kommentar
eesp Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 (endret) Jeg klarer ikke unzipe .rar mappen me den nye bios filen i.. Kan jeg bare gi programme .rar fila som den nye bios-fila, eller blir det feil? Endret 5. mars 2006 av Zirco Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 MPX Notebook KN1 Nå med trådløs router til samme pris. Alt du trenger i samme pakke! Innkludert D-Link DI-524 Trådløs Router Så skal du kjøpe denne, bør du slå til snart, tror det er et tidsbegrenset tilbud siden de kaller det for "PC dager". Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Rammen bare vippes inn i sporet så er den på plass.. liten luke under maskinen.... Ikke noe stress å gjøre det sånn... Plug & pray osv.. 5657594[/snapback] Vel, har fått maskinen nå og satt inn rammen. Og det var MYE vanskeligere enn å sette den inn i pc'en synes nå jeg. Menmen alt funker. Liker pc'en godt. Bør jeg laste ned nvidia drivere fra nvidia.com? Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Øy, skal jeg innstalere chipset drivere osv...eller følger det med? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå