THacker Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Kommer jo ann på hvor du bor... ting fra MPX tar nøyaktig 3 dager til meg på hønefoss... må jo faan meg fra stokke->oslo->drammen->hønefoss..... bra logistikk.... bah.. Lenke til kommentar
terion Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Haha, da sitter jeg og med en mpx notebook kn1 her.. førsteinntrykk: veldig bra. litt plastikkaktig, men det gjør ingenting. første oppstart: tankene mine gikk til.. "hm, veldig stille" nå: *formatere* linux skal inn! Lenke til kommentar
MadsJohan Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Åh, fikk min KN1 akkurat på julaften, var glad som en liten unge . Er veldig fornøyd, alt går knirkefritt. Skal laste ned nyeste drivere samt Bios-oppdatering. Dette blir bra! Lenke til kommentar
terion Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Hvordan går det med maskinene deres? Plutselig ble alt stillt.. hehe Lenke til kommentar
MadsJohan Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Hvordan går det med maskinene deres? Plutselig ble alt stillt.. hehe 5348667[/snapback] Heisann Måtte formatere og legge inn WinXP fra scratch grunnet virus . Recovery-CD'n funka heller ikke, da jeg har "resizet" partisjonene med PartitionMagic. Har iallfall fått lagt inn XP PRO nå da . Ellers har jeg ikke oppdatert noen av driverne ennå, må vel gjøre det. Er spent på hva BIOS-oppdateringen gjør med viftestøyen osv. Lenke til kommentar
terion Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 (endret) Heisann Måtte formatere og legge inn WinXP fra scratch grunnet virus . Recovery-CD'n funka heller ikke, da jeg har "resizet" partisjonene med PartitionMagic. Har iallfall fått lagt inn XP PRO nå da . Ellers har jeg ikke oppdatert noen av driverne ennå, må vel gjøre det. Er spent på hva BIOS-oppdateringen gjør med viftestøyen osv. 5352708[/snapback] Hehe, jeg gjorde det med vilje, selv om jeg bestillte den med XP Pro Eng SP2. Jeg hadde maskinen kanskje to timer, så var den formatert også hadde jeg lagt inn linux Eneste som irriterer meg med maskinen er at insert og delete -tastene er gjemt oppe i hjørnet der, og at jeg kommer borti musepekerbrettet hele tiden når jeg skriver. Da plutselig har den markert andre steder i dokumener, så skriver jeg midt inni helt andre steder enn der jeg skal skrive. Har disablet hele musebrettet og bruker eller ekstern mus.. Ellers knallmaskin dette.. Klokking av cpu funker gull under linux også nå, så den er like stille her Booter kun windows for spilling.. Lagt merket til at det er utrolig god lyd i maskina.. ..tilogmed snev av bass.. Endret 29. desember 2005 av Retrox Lenke til kommentar
THacker Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Dette med lyden beit jeg meg fort merke i også faktisk.... Ble veldig imponert... Går faktisk ann å høre på musikk med innebygde spikas.... Lenke til kommentar
MadsJohan Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Jepp, lyden er veldig bra synes jeg. Har innstallert Notebook Hardware Control, og får ofte en advarsel om at temp. på harddisk over på 55 grader. Er dette en farlig høy temperatur nei? Et spørsmål til: Hvilke driverfiler (inf.-filer) bruker dere på skjermkortet fra laptopvideo2go.com? Noen som kan gi en link til den nyeste og beste driveren? Lenke til kommentar
terion Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 jeg lurer på hvilke bluetoothdrivere jeg skal bruke? har jo reinstallert den med en annen xp, for å slippe mpx reklamen overalt.. bl.a men bluetooth får jeg ikke til å virke igjen.. GODT NYTT ÅR! (satt tilfeldigvis på en pc akkurat nå, hehe.. ut å feste litt) Lenke til kommentar
bææææææ Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Noen som har noen bilder fra KN1? Sikler på denne pc'en også Lenke til kommentar
Karl_O Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 55 grader er ikke på noen måte farlig for harddisken, så de advarslene er det bare å overse. Nyeste driver fra nvidia finner du på www.nvidia.com, tror det er 81.98, og så laster du bare ned inf-filen fra laptopvideo2go! Bilder av kn1 finner du på http://sabioproducts.com/service_system.php?id=5 Lenke til kommentar
MadsJohan Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 55 grader er ikke på noen måte farlig for harddisken, så de advarslene er det bare å overse. Nyeste driver fra nvidia finner du på www.nvidia.com, tror det er 81.98, og så laster du bare ned inf-filen fra laptopvideo2go! Bilder av kn1 finner du på http://sabioproducts.com/service_system.php?id=5 5365937[/snapback] Jada, 55 grader er nok ingen fare. Er det bare jeg som føler at vifta faktisk går oftere nå etter at man har oppdatert BIOS? Føler iallfall ikke at den går sjeldnere. Godt nyttår godtfolk! Lenke til kommentar
Tiddelidei Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 (endret) Skreiv bare tull og vas. kjørte 3d-mark05 uten strømmen i og då blei det altfor dårlig resultat men det skjønte ikkje eg... så eg spurte.. velvel.. fekk 2500 nå. Endret 1. januar 2006 av BIG_foot Lenke til kommentar
MadsJohan Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Opplever noen av dere at noen områder av skjermen er mørkere? Ser ut som flekker med ulike størrelser på en måte. Har startet en egen tråd for dette problemet, sjekk ut denne for nærmere info! Lenke til kommentar
terion Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 (endret) Lurer ennå på den bluetooth driveren, noen som har den i virk? Edit: Fiksa det.. leste igjennom tråden en gang til.. FN+ESC.. teit det ikke er market på ESC tasten.. Fler som sliter med kortleseren? min ødelegger innholdet på mmc-kort, har ikke testa med noe annet.. den nekter også å formatere mmc-kortene. Noen som også har et speilbilde av recoverypartisjonen? glemte denne når jeg reinstallerte... borteborteborte.. sender MPX meg den tro? Endret 4. januar 2006 av Retrox Lenke til kommentar
Fragment Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Det gjør mpx helt sikkert. Mail dem Lenke til kommentar
THacker Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Jeg må si jeg er veldig fornøyd med Fn+F1 hurtigtasten... På en måte en kill switch... Jeg snubla over denne tilfeldig her en dag (helt forferdelig da jeg trodde hele driten crasha...).... Bruker den hele tiden Myy kjapp til å slå av komputas'n.. Lenke til kommentar
Fragment Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Du vet at du kan velge hviken funksjon den skal ha ja? kontollpanel -> strømalternativer -> avansert der har du tre valg: - stenger lokket (sier seg selv) - datamaskinens av/på knapp (sier seg også selv) - Hvilemodusknappen (fn+f1) Jeg har det slik (i samme rekkefølge): - ventemodus - slå av - dvalemodus Lenke til kommentar
terion Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Trenger igrunn ikke den recoverytingen, eneste jeg mangler nå å få til å bli fiks igjen er jo denne teite kortleseren som ødelegger korta.. iaf mmc-kort, iom at den funker, så er det kanskje bare feil drivere. Får se når jeg får den opp i linux, ellers funker alt annet gull der og. Kommer guides/wiki på kn1.tinnion.net etterhvert.. Ellers er jeg knallfornøyd med maskina.. Lenke til kommentar
Sevaldo Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Jeg har hatt KN-1 i ca 1mnd. Pcen er super den, men skjermen skuffer stort. Ser grei ut når du ser på den i 90 grader men når jeg legger skjermen noen få grader bak så blir alt mye mørkere. Bilder som er mørke blir heilt svarte. Irriterende når jeg ser på film elle redigere bilder. I tillegg så stiller skjermen av og til ned i lystyrke når jeg skrur den på. Då står den på minste lysstyrke. Har noen andre dette problemet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå