Fragment Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Hovedsaklig i kantene på lokket på baksiden av pc'en. Dette skjer når jeg slipper pc'en nedi nylonveska jeg bruker. Lenke til kommentar
Karl_O Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 På min er det bare såvidt slitt av litt lakk på hjørnene i forkant, men jeg har en pc-veske som har ganske mykt stoff inni, så det hjelper vel på! Lenke til kommentar
Arnulf Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 (endret) Hei! Oppdaget tilfeldigvis at min MPX notebook har bluetooth men fant ingenting om det i spesifikasjonene?! Noen andre som har fått bluetooth med sin KN1C? Trykket Fn+Esc istedenfor Fn+F1 når jeg skulle sette maskina i ventemodus, og vips - der var bluetooth oppe og gikk! Arnulf Endret 21. november 2005 av Arnulf Lenke til kommentar
THacker Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 KN1C sier du ? den C'en har jeg ikke vært borti.... tror nok ikke min har det.... skal sjekke når jeg kommer hjem,.. Lenke til kommentar
Arnulf Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 KN1C sier du ? den C'en har jeg ikke vært borti.... tror nok ikke min har det.... skal sjekke når jeg kommer hjem,.. 5184391[/snapback] Mulig at jeg ikke var helt klar i toppen - min er en MPX KN1. C'en er tilføyd når jeg sjekker ut modellen hos http://www.sabioproducts.com Sjekk gjerne under den bærbare - det er en egen liten luke der for bluetooth hardware'n. Samme siden som DVD'en litt lengre mot fronten av maskina, helt ute i kanten. Det fungerer ihvertfall på min maskin - får kontakt med mobilen min og kan overføre data mm. Arnulf Lenke til kommentar
THacker Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Hadde vært drit smuud....! Tror nok ikke min modell inkluderer blåtann men... Noen som veit om jeg kan kjøpe en blåtannmodul og bare bare putta på? Lenke til kommentar
Karl_O Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Jeg har ikke BT på min... Lenke til kommentar
Arnulf Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Jaja ... men det finnes sikkert en bluetooth modul som enkelt kan plugges i KN1. Jeg har forresten serienr: 1KN1C000215 ( sjekk klistrelapp under maskina ) THacker: her dukker KN1C opp igjen .. Bestilte min maskin i slutten av oktober og fikk den noen dager etter. Brukte PC-bygger'n til å velge bort Nero og noe dvd avspiller programvare, og valgte i tillegg 2GB RAM. Arnulf Lenke til kommentar
THacker Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Hvor kan jeg få tak i sånn modul da tro? Har mpx sånne på lager kanskje kanskje? Noen som vet om det er så enkelt som å åpne dekselet og stappe inn? Lenke til kommentar
Arnulf Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Har hatt dekslet oppe og modulen ute - liten sak plugget til en kabel som kommer inne fra maskina. Ser ut som en standardmodul - 1x3,5 cm 3mm tykk. Skal jeg ta noen bilder av dyret og legge opp? Har ikke funnet en slik modul hos MPX. Dette kommer opp under egenskaper for hardware: Enhetstype: Generic Bluetooth Radio Produsent: Cambridge Silicon Radio Ltd. Plassering: Plassering 0 ( USB device ) ellers kan jeg nevne at den bruker de vanlige WinXP bluetooth driverne. A. Lenke til kommentar
THacker Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Kewl.. da tror jeg faktisk jeg skal kjøpe en sånn en.. bare post bilder... Er alltids litt nysgjerrig Mitt serienr inneholder ikke den omtalte C'en... tviler på jeg har blåtann uten at jeg sjekka da.. Står ikke noe vare/serie nr på den modulen a? - Kan jo søke litt rundt etter den da.. Lenke til kommentar
Arnulf Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 (endret) Ok - har tatt bilde av modulen. Tekst på bluetooth dingsen: BT-3001 MAC: 0011e2fefa95 S/N: B119A05346908 Det burde være nok til at man kan finne ut om den er tilgjengelig! Edit: sjekk disse linkene: http://www.hltech.com.tw/Product/Document/BT-3001.pdf http://www.hltech.com.tw/Product/DetailDes...p?Lan=Eng&PNo=8 A. Endret 22. november 2005 av Arnulf Lenke til kommentar
THacker Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Kan du ikke bare sende meg din da? Lenke til kommentar
Arnulf Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Deeeet hadde du vel likt, ja .. Tror ikke det - finner nok noe å bruke den til - tenkte jeg skulle kjøpe ei trådløs mus til den bærbare, og nå kan jeg jo velge ei bluetooth-mus så slipper jeg å dille med USB adaptere osv. Arnulf Lenke til kommentar
THacker Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Hadde det ja.. for jeg finner ingen som selger denne... har ikke søkt i dybden.... men hvis noen har noen tips om forhandlere i nærheten som kan skaffe en slik modul hadde jeg blitt glad. Lenke til kommentar
Arnulf Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Jeg fikk svar i dag på en epost til MPX, der jeg spør om de selger bluetooth moduler til innvortes bruk: ------------------------------------- Heisann Nei desverre, det gjør vi ikke. mvh xxxxxxxxxxxxxxx Produktansvarlig PC/Server mpx.no ------------------------------------- Så da er nok det toget gått. A. Lenke til kommentar
frodn Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Jeg har nesten aldri brukt det trådløse nettverkskortet på pcn. Men, da jeg idag skulle koble meg til den nye trådløse routeren kom denne feilmeldingen opp : "kontroller at bryteren for trådløs tilkobling er slått på på datamaskinen" (med to "på på" ja:p) Noen som vet ? Lenke til kommentar
THacker Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Knappen ved siden av på knappen må lyse.... Funker ikke dette må du inn i nettverkstilkoblinger og høyreklikke på wifi kortet og trykke aktiver. Lenke til kommentar
frodn Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Lyset blinker bare.. Skal det lyse konstant ? Lenke til kommentar
Karl_O Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Lyset blinker bare.. Skal det lyse konstant ? 5247036[/snapback] Når det lyser konstant er du tilkoblet nettet, prøv å høyreklikk på ikonet for trådløst nettverk nede i høyre hjørne på oppgavelinjen og velg "vis tilgjengelige trådløse nettverk" og se hva som kommer opp da. Da skal du kunne se det nettet du vil koble deg på i listen der... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå