andersab Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Thacker, hvor mye satt du opp strømstyringa til nettverkskortet? Merket du noen forskjell på rekkevidde etc? Og ble det noe lavere batteritid på pcn? Lenke til kommentar
THacker Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 Jeg skrudde den opp på maks jeg... det er jo ikke noe tweaking så det er ikke så farlig.. Nå har jeg ikke hatt muligheten til å teste rekkevidden, men stabiliteten er mye bedre... Bor i rekkehus med mur og ruteren står i en annen etasje. Før kobla den seg av å på ved gjevne mellomrom mens nå er det "ypperlig" hele tiden Lenke til kommentar
Karl_O Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Hvor høy "Wear Level" har dere på batteriet i maskinen deres? Ligger på 7% etter 2 mnd, normalt eller? Lenke til kommentar
THacker Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Min er på 10 % siden 29.06..... veit ikke helt om jeg stoler på den saken.. før jeg recovra hadde jeg 1%.... mmh... Hvis det stemmer så er det seriøst rævva.... Lenke til kommentar
snake3eye Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 mulig jeg er dum, men hva er "Wear Level" ? Kan ellers nevnes at jeg ble veldig fornøyd etter at jeg fikk lagt inn den nyeste bios versionen. Har version 3B51 nå. Er mer fornøyd med vifta og utblåsninger nå. Men som jeg har sett noen nevnt tidligere, så hadde det vært veldig genailt hvis viften kunne blåst hele tiden og litt roligere Lenke til kommentar
Karl_O Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 "Wear level" er et mål på hvor mye batterikapasiteten har gått ned i forhold til den"designede kapasiteten". Altså hvor mange prosent dårligere batteriet har blitt med tanke på strømkapasitet. Lenke til kommentar
snake3eye Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 ok, da vet jeg det også. Takk så mye for svaret:D Men finnes det et eget program for å se hva wear levelen er? Lenke til kommentar
THacker Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Du kan bruke notebook hardware control til det sjekk tidligere i tråden Lenke til kommentar
snake3eye Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Okei, takker:D Min wear level er på 8% og har kun hatt pc en i ja, under en uke iallefall.... synes det høres litt rart ut at den allerede er på 8% da, eller er det vanlig ? Sånn som da jeg sitter hjemme å spiller å slik, er vel ikke skadelig at jeg har i strømforsyningen hele tiden da?? Lenke til kommentar
vidarv Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 hva er dette... er denne KN1 en bra PC? My Webpage - KalendeR? Lenke til kommentar
snake3eye Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Ja, det er en veldig bra bærbar pc. Men som alltids så spørs det jo litt hva du er ute etter da? du får kjøpt denne pcen på www.mpx.no blant annet. Her finner du litt informasjon om den: http://sabioproducts.com/whitebooks_system.php?id=4 Lenke til kommentar
Karl_O Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Nå har du tråkket i salaten snake3eye! Den maskinen som du linker til er nemlig en KN1 med dårligere chipsett og integrert grafikk fra Intel, altså ikke noe å ha... Den rette linken til KN1 som selges av MPX er altså http://sabioproducts.com/whitebooks_system.php?id=5 Lenke til kommentar
snake3eye Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 hehe, beklager.... Lenke til kommentar
andersab Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Har spilt BF2, HL2 etc med det meste av detaljer osv på maks, og det går helt glatt. Men i går la jeg inn F.E.A.R, og det var krevende! Da fikk den litt å jobbe med... Gikk fint å spille, men med lav oppløsning. Dritbra spill forresten, anbefales. Sleit med å brenne cd i går kveld, fikk no strøm-error greier. Hvor finner jeg nye drivere til brenneren? Lenke til kommentar
THacker Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Hvis du ser tidligere i tråden finner du en link til MPX'es ftp server.. her ligger driverne du trenger.... Når det gjelder ytelsen da, så er det ikke noe stress å tweake litt.. Skjermkortet feks.. her er det mye å gå på... kan tweakes i kontrollpanel->skjerm->instillinger->avansert->nvidia... Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Du kan bruke notebook hardware control til det sjekk tidligere i tråden 5055591[/snapback] Stoler heller ikke på det programmet. Min godt over 2 år gamle CL50 hadde 0% wear level. Yeah right! Mens min nye Netshop 259IEN hadde 2% allerede fra dag 1. Lenke til kommentar
THacker Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 stoler forsåvidt ikke helt på den jeg heller... er nok noen faktorer som spiller inn der som påvirker... feks om den kjører på batteri, akkurat har vært tom for strøm osv... Men den kan jo være med på å gi en pekepinn Lenke til kommentar
Karl_O Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Ser at MPX selger KN1 med M 760 prosessor på 2 Ghz til 11990 nå... Prisene går stadig nedover... Lenke til kommentar
frodn Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Fikk opp noen feilmeldinger etter jeg formaterte min kn1. Får ikke til å installere lyd. Tok screenshot av feilmeldingene : Lenke til kommentar
andersab Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Se om dette er til hjelp... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå