Gå til innhold

MPX Notebook KN1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg skrudde den opp på maks jeg... det er jo ikke noe tweaking så det er ikke så farlig.. Nå har jeg ikke hatt muligheten til å teste rekkevidden, men stabiliteten er mye bedre... Bor i rekkehus med mur og ruteren står i en annen etasje. Før kobla den seg av å på ved gjevne mellomrom mens nå er det "ypperlig" hele tiden ;)

Lenke til kommentar

mulig jeg er dum, men hva er "Wear Level" ?

Kan ellers nevnes at jeg ble veldig fornøyd etter at jeg fikk lagt inn den nyeste bios versionen. Har version 3B51 nå. Er mer fornøyd med vifta og utblåsninger nå. :) Men som jeg har sett noen nevnt tidligere, så hadde det vært veldig genailt hvis viften kunne blåst hele tiden og litt roligere :D

Lenke til kommentar

Okei, takker:D

Min wear level er på 8% og har kun hatt pc en i ja, under en uke iallefall.... synes det høres litt rart ut at den allerede er på 8% da, eller er det vanlig ?

Sånn som da jeg sitter hjemme å spiller å slik, er vel ikke skadelig at jeg har i strømforsyningen hele tiden da??

Lenke til kommentar

Har spilt BF2, HL2 etc med det meste av detaljer osv på maks, og det går helt glatt. Men i går la jeg inn F.E.A.R, og det var krevende! Da fikk den litt å jobbe med... Gikk fint å spille, men med lav oppløsning.

Dritbra spill forresten, anbefales.

Sleit med å brenne cd i går kveld, fikk no strøm-error greier. Hvor finner jeg nye drivere til brenneren?

Lenke til kommentar

Hvis du ser tidligere i tråden finner du en link til MPX'es ftp server.. her ligger driverne du trenger....

Når det gjelder ytelsen da, så er det ikke noe stress å tweake litt.. Skjermkortet feks.. her er det mye å gå på... kan tweakes i kontrollpanel->skjerm->instillinger->avansert->nvidia...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...