Fragment Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Jeg anbefaler dere å bytte ut thermal pads med arctc silver 5 eller lignende. Blir merkbart stillere etter det... Lenke til kommentar
THacker Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Du må installede de nye WLAN driverne før du dreper Wireless Zero Conf... Dersom du deaktiverer WZC før du har lagt inn driverne så virker ikke nettet... 5005822[/snapback] Hvor mange grader ligger den på nå da ca? idle Lenke til kommentar
Karl_O Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Funket forsåvidt greit....men etter at jeg flasha så hengte den seg på oppstart. Men det var bare å restarte så funket det. Vifta starter nå opp på 55 grader i stedet for 65. Allikevel så går ikke vifta mer enn tdiligere. Med andre ord har jeg fått en kjøligere maskin, men ikke stillere. Det er forsåvidt helt greit. Når jeg kjører på max battery går vifta veldig sjelden. På dynamic switching går den litt oftere og på max performence går den nesten hele tida. 5005705[/snapback] Samme her, men er generelt fornøyd med støynivået! Trenger sjelden kjøre på max performance da, spiller f.eks Far Cry på 800 Mhz... Lenke til kommentar
Fragment Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 (endret) Har pc'en på max preformance når jeg er hjemme og strømmen er i. Vifta startes ca hvert 5. minutt. Blåser mellom 5 og 10 sekunder da. Må si meg fornøyd med det Endret 17. oktober 2005 av Fragment Lenke til kommentar
snake3eye Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Der var den bestillt vettu, ble sendt idag:D Så hurra, satse på at den er hos meg innen onsdag:) Lenke til kommentar
THacker Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Får den på onsdag regner jeg med Lenke til kommentar
snake3eye Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Ja, håper så inderlig det Hvis posten ikke skulle være tregere enn dem pleier, i så tilfelle så skal jeg poste noen reale gloser her, slik at dere kan få dele min frustrasjon! hehe.... Lenke til kommentar
snake3eye Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 THacker: Du har Kn1 ikke sant? Anbefaler du å bruke de driverne som følger med ifra mpx eller bør jeg laste ned drivere et annet sted? Tenkte da hovedsaklig på hva som lønner seg vedrørende skjermkortet? Lenke til kommentar
THacker Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Jeg har hatt KN1 en stund nå ja... når det gjelder WLAN driveren så vil jeg anbefale å bruke denne i stedet parallelt som du deaktiverer WZC som nevnt tidligere i denne tråden. WLAN kobler seg veldig sjeldent av nå. Dette var faktisk et problem før mht linkings over wifi.. Maks ping lizm... Bråstopp i quake osv.... kjempe frustrerende.... Det skal nevnes at jeg har tweaket wifi kortet i kontroll->enhetsbehandling->wifi kortet->strømsparing for å få mest ut av kortet. Denne står default på max batterisparing. Vil anbefale andre å gjøre det også Lenke til kommentar
Karl_O Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 KN1 leveres nå med 100Gb HD, fremdeles til 11990 Lenke til kommentar
THacker Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Har sett det... De skriver også at cpu'en er på 1,74... dette er ikke reelt da men...... er jo 1,73.. Lenke til kommentar
Karl_O Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Står tilogmed 1,76 Ghz på forsiden! :!: Lenke til kommentar
THacker Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Akkurat det synes jeg er dårlig...... Forresten folkens! Jeg kjørte recovery i går med den medfølgende discen... Fungerte drit bra... Utrolig kjedelig å oppdatere ALT etter recoveryen men..... det er det som tar lang tid... Vurderer å kjøre norton ghost på hdd'en når alt er oppdatert... blir jo på samme måte.... Da ligger det riktignok 2 image's på hdd'en som tar plass men..... da slipper jeg å oppdatere win og andre prog + instalere alle små proggene.... Til info folkens (dette var ikke jeg klar over). Når jeg fikk maskinen var det to partisjoner og når man kjører recovery blir den som ikke er systempartisjon, rørt. Man kan derfor bruke denne til backup... Jeg trodde at når man kjørte recovery så ble hele maskinen lik som da jeg kjøpte den....... Lenke til kommentar
THacker Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 (endret) 1 stk. PowerQuest Drive Image Special Ed. OEM For OEM PC produksjon <- Hva er det? 4492345[/snapback] Moppskaft: Husker ikke om du har fått svar på dette tidligere, men dette er programmet som har laget imagen til recovery cd'en.... Er det noen som veit om jeg får lagd image?? eller får jeg kun brukt det eksisterende image for å gjenoprette? Endret 19. oktober 2005 av THacker Lenke til kommentar
snake3eye Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 åååååå....*irritert* Pc en ble registrert på nærmeste omlastnings terminal idag, men blir f... ikke sendt ut til posthuset mitt før imorgen:( frustrerende greier må jeg få lov til å si! Håper dere føler meg meg:P Lenke til kommentar
Crisper Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 (endret) Jeg gjør! Den kom i går på nærmeste postkontor. Fin og klar til å bli hentet, men mamma gidd ikke hente den før i morgen. Off, foreldre skal alltid ødelegge alt! Jeg gidd vel ikke bruke 12 kr på å ta bussen... Dessuten er det irriterende at den er blitt oppgradert rett etter man har bestilt en, men sånn er det bare... Life goes on Endret 19. oktober 2005 av cmss124 Lenke til kommentar
snake3eye Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 hehe, bra det ikke er bare jeg som sitter her og VIL ha pc nå. Jeg har bil og klar til å hente den når som helst, ringte til å med for å høre om jeg kunne hente den på den omlastning terminalen idag jeg, men det kom ikke på tale fikk jeg høre, hehe:P Så da må jeg nok bare sitte her å vente til imorgen! hehe, ja, det er jo veldig irriterende da, jeg bygde selv jeg, så jeg gjorde om på noe. Men hadde jo ikke gjort noe om 100gb hadde stått som utgangspunkt til 11990 da jeg bestillte.... Lenke til kommentar
snake3eye Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Der var pc en i hus.... er fornøyd så langt:D Eneste den viften da, som så mange andre har nevnt. Virker som den blåser da de føler for det hos meg. Regner med at den da blåser når pc en kommer over en viss varme. Ellers så kunne jeg jo tenke meg 1680x1050 da.... blir litt lite med det som vi har på denne synes jeg. Men, assa, skal ikke klage. Virker som en kjempe pc:D Lenke til kommentar
Karl_O Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Oppdater BIOS'en så skal du se det ordner seg... Lenke til kommentar
snake3eye Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Ja, må nok prøve å få til det gitt:D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå