Radi Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Jeg lurer på hvor man kan kjøpt grønt plexi glass e.l Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 paa din lokale glassmester, har han ikke inne, saa kan du sikkert be han bestille litt. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 (endret) Eller hvis du ikke får tak i det: Kjøp vanligt plexiglass + litt grønn sotningsfilm, så blir det så sterkt grønt som du vil ha det Endret 12. juli 2005 av sigen Lenke til kommentar
Margarus Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 www.netshop.no har plexi plater i alle slags farger samt UV reaktive plexi plater også ta en titt der under case mods så vindu Lenke til kommentar
Radi Skrevet 19. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2005 Jeg har sjekket min lokale glass mester, men de hadde ikke. Lenke til kommentar
kverna Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 (endret) netshop har farget plexi Her faktisk Endret 19. juli 2005 av kverna Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Netshop begynner å ta inn mye jeg har savna her i Norge nå altså.. Da slepper jeg å bestille fra utlandet da! =D Lenke til kommentar
Radi Skrevet 25. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2005 Ja, jeg er enig med deg der Glisevask. Tror jeg skal kjøpe to grønne plexiglass Lenke til kommentar
LupeN- Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 hvordan ser egentlig det svarte plexi glasset ut ? ser det ut som et sota vindu eller ? noen som vet ? Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Hvis jeg har tenkt og kjøpe meg sånn glass skal det være tykt da? 3mm? 5 mm? 8 mm? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 3mm holder fint.. Men du kan gjerne legge i 5mm, selv om det ikke er så veldig nødvendig! Lenke til kommentar
Eudora Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Sort Plexi vil ha en form for Gråtoning slik som Sota vindu i biler eller solbriller. (hvis en bruker riktig film da) Når det gjelder plexi kan de fås i alle tykkelser å farger, finner en ikke den fargen en vil ha kan en gjøre som vi i bilstereo-bransjen har gjort i mange år. Blank Plexi (fra glassmester) Sotefilm av ønsket farge (fra biltema/clas olson). IKKE SOTE-SPRAY. Spray er vanskelig å få jevn, men som man vet fra motivlakering. Mye går å få til )) Til slutt vil jeg si. Sett sotefilmen på innsiden av glasset! En liten ripe kan ødelegge hele filmen..... Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 3mm holder fint.. Men du kan gjerne legge i 5mm, selv om det ikke er så veldig nødvendig! Så du anbefaler 5mm fremfor 3mm plexi? Skal selv bestile, netshop=sort plexi Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 3mm holder fint.. Men du kan gjerne legge i 5mm, selv om det ikke er så veldig nødvendig! Så du anbefaler 5mm fremfor 3mm plexi? Skal selv bestile, netshop=sort plexi Hah! Jeg bestilte de to siste 5mm-platene de hadde, såh! I sort Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 5 er greit, ja.. Bedre med litt for mye enn litt for lite! Share the pain: Selvgode unge Kommer nok snart inn igjen.. Synd (og merkelig) at ikke Microplex selger lignende! Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 3mm holder fint.. Men du kan gjerne legge i 5mm, selv om det ikke er så veldig nødvendig! Så du anbefaler 5mm fremfor 3mm plexi? Skal selv bestile, netshop=sort plexi Hah! Jeg bestilte de to siste 5mm-platene de hadde, såh! I sort Jeg skal drepe deg kødda, da kjøper jeg når de kommer inn igjen Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 5 er greit, ja.. Bedre med litt for mye enn litt for lite! Share the pain: Selvgode unge Kommer nok snart inn igjen.. Synd (og merkelig) at ikke Microplex selger lignende! Det spørs hva plexien skal brukes til. Er det som sidevindu er 5mm fint. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 5 er greit, ja.. Bedre med litt for mye enn litt for lite! Share the pain: Selvgode unge Kommer nok snart inn igjen.. Synd (og merkelig) at ikke Microplex selger lignende! Det spørs hva plexien skal brukes til. Er det som sidevindu er 5mm fint. Det var til sidevindu jeg mente Hva med til front er det best med 3mm der da? Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Om du ikke skal forme det og om du har plass går det jo fint. Lenke til kommentar
opticus Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 om du bor i oslo området: plastkompaniet, plastfabrikken eller noe sånt, ligger ute på alnabru et sted, ved ikea der. Der har de plexi i alle mulige tykkelser og farger. kan kjøpe småkapp i kilo pris, husker ikke prisen, en evighet siden jeg var der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå