Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Elkjøp laptop trøbbel (tastatur)

Anbefalte innlegg

Har en elkjøp laptop her, Medion. Etter at jeg la inn Windows XP PRO så slutter tastaturet å funke etter en stund.. Den funker helt fint i oppstart, og en stund i windows.. men så sier det stopp.. da funker hverken mousepad eller tastaturet.. Aner overhode ikke hva det kan være.. driverne har jeg lagt inn.. og alt sånn tull.. noe forslag?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Modell: MIM2080

oppdatere bios? vel.. funka greit før med det windows home greine som lå der da.. synes det var så merkelig at det skjedde rett etter at jeg la inn xp pro...

temperaturen er normal tipper jeg, merker hvertfall ikke at den er varm, men det har evl ikek så mye å si.. :p

bare kom med tips..

edit: btw.. er ikke jeg som har kjøpt den.. :p personlig kjøper jeg aldri noe fra elkjøp! også enda en ting.. celeron prosessor.. *grøsse*. ei jente som har kjøpt denne laptoppen for the record. jeg bare fikser jeg..

Endret av seigmann
Lenke til kommentar

Hmm..hva er framgangsmåten da?

For jeg får sånne valg ved boot ikke sant... så kommer jeg i en slags DOS. Hvilke kommandoer skal jeg skrive der...?

Aldri vært innom recovery før så.. men jeg kan en haug fra før av ang PC, så er ikke en av de newbie'ne.. :innocent:

Lenke til kommentar

Hvis du går inn i BIOS og lar maskinen stå der en stund; slutter tastaturet og virke da? Det ville vært første gang jeg har hørt om det, men om det er en litt uoffisiell versjon av XP Pro, kan det jo være at det er litt bugs ute og går. Ellers kan det vel rett og slett være dårlig kontakt i tastaturet. Medion selger jo støvsugere også, bare for å nevne det ;)

Lenke til kommentar

Fikk testa det med BIOS.. Den stod en halv dag... Funker fint i bios.. men når jeg starta den så i windows igjen, og lot den stå til nå, så funka ikke tastaturet og mus! Er noe muffens ass..

Temp kan det heller ikke være tror jeg, da hadde det klikka i BIOS også (?).

skjønner ikke hva det kan være!! arg :hrm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...