gspot Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Jeg mottok i morges min nye k750i. Jeg ladet den og ventet forhhåpningsfullt på at den skulle bli ferdig. Da den var klar fant jeg ut at den kun hadde engelsk og fransk ordbok og menyoppsett. Jeg ringte derfor sony ericcson for å høre om det gikk an å laste ned en ny T9 ordbok i norsk versjon noe de sa var umulig. Enten så må jeg sende mobilen tilbake til mpx hvor den ble kjøpt eller om noen her vet om en løsning. Er det mulig å skaffe en Norsk T9 ordbok? Mvh.Jon Martin Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Jeg mottok i morges min nye k750i. Jeg ladet den og ventet forhhåpningsfullt på at den skulle bli ferdig. Da den var klar fant jeg ut at den kun hadde engelsk og fransk ordbok og menyoppsett. Jeg ringte derfor sony ericcson for å høre om det gikk an å laste ned en ny T9 ordbok i norsk versjon noe de sa var umulig. Enten så må jeg sende mobilen tilbake til mpx hvor den ble kjøpt eller om noen her vet om en løsning. Er det mulig å skaffe en Norsk T9 ordbok? Mvh.Jon Martin Hvis du leverer inn til mpx igjen så fikser de dette for deg. Hørtes veldig uheldig ut Lenke til kommentar
_dAwn_ Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Høres jo veldig mistenkelig ut. Det må jo ha vært noe rot en plass... Men da blir du nok uten tlf noen dager... Lenke til kommentar
MrHappy Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Vil ikke en oppgradering av software være nok? Sjekk dennetråden... du må være litt datakyndig for å få det til.... Hvis ikke må du nok levere den til mpx igjen.... Lenke til kommentar
zand Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Det er forskjellige språkpakker og den vil følge telefonen med mindre et servicepoint legger inn en annen. Jeg ville nok tatt kontakt med MPX og fortalt dem at de har solgte en mangelfull vare. Lenke til kommentar
gspot Skrevet 14. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2005 Det er forskjellige språkpakker og den vil følge telefonen med mindre et servicepoint legger inn en annen. Jeg ville nok tatt kontakt med MPX og fortalt dem at de har solgte en mangelfull vare. Hei folkens SE HER! VIKTIG ikke kjøp SE k750i på mpx i hele tatt! Fikk vite i dag. De har tatt inn et lager fra frankrike bare for å ha på lager da de måtte sende inn de andre til SE for oppgradering. Dette er kjempe dårlig, og det står klart å tydelig på strekkodelappen at de er franske! Fikk denne informasjonen fra sikre kilder. Mottok ny fra komplett i dag, og sender mpx sin i retur på deres regning. Lenke til kommentar
SkrueMcDuck Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Det er forskjellige språkpakker og den vil følge telefonen med mindre et servicepoint legger inn en annen. Jeg ville nok tatt kontakt med MPX og fortalt dem at de har solgte en mangelfull vare. Hei folkens SE HER! VIKTIG ikke kjøp SE k750i på mpx i hele tatt! Fikk vite i dag. De har tatt inn et lager fra frankrike bare for å ha på lager da de måtte sende inn de andre til SE for oppgradering. Dette er kjempe dårlig, og det står klart å tydelig på strekkodelappen at de er franske! Fikk denne informasjonen fra sikre kilder. Mottok ny fra komplett i dag, og sender mpx sin i retur på deres regning. For oss som kan leve med engelsk telefon må vel dette være en god annledning til å prute til seg en billig telefon fra mpx Lenke til kommentar
EinarEriksen Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Gråimport begynner å bli for utbredt hos nettbutikker . Jeg ville heller satset på å kjøpe telefon til en normal pris hos en lokal forhandler. Lenke til kommentar
Holtemann Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Det er jo seriøst idiotisk av nettbutikker å importere fra et annet land, så de kan kryte av å ha på lager. Det vil jo komme på en haug med ekstraomkostninger, for når det er så mange spm har norsk meny og norsk T9 som et krav, burde de vite bedre. Det blir å skyte seg i foten. Lenke til kommentar
MPX Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Hei folkens Vi kjøpte inn et parti fra en av sonyericssons distributører i Norge. Vi trodde jo da at disse telefonene var godkjent for salg i norge, med norsk software etc. Men vi har fått noen tilbakemeldinger fra våre kunder om at dette er franske modeller, med mulighet for engelsk språk. Vi har vært i kontakt med distributøren og de forklarte at dette ikke gjaldt mange av terminalene. Men vi ser jo nå at dette er meget uheldig både for våre kunder og oss som forhandler. Jeg vil påpeke at vi ikke praktiserer gråimport, dvs kjøper utenlandske modeller. Vi kjøper kun via de norske distributørene og regner da med at terminalene fungerer som de skal. Så alle våre kunder som ikke har fått norske K750i, vil vi ta tilbake i retur. Den mest sannsynlige løsningen blir da pengene tilbake eller at kundene godtar å vente til neste levering fra SonyEricsson til Norge. Det skjer mest sannsynlig i begynnelsen av august. Portoutgiftene ved retur blir selvsagt tilbakebetalt. Mvh Dag Knutsen Mobilansvarlig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå