Storet Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Hei. Når jeg skal taste inn nr på padden so vil ikkje tala visast på skjermen, men viss jeg taster nummeret og trykker på ringe knappen da ringer jeg til den respektive. Viss noen skjønte problemet mitt håper jeg på hjelp! Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 prøv en soft reset, og har du ikke oppgradert firmware kan det være lurt (husk du mister alt om du legger inn ny firmware) Lenke til kommentar
Storet Skrevet 15. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2005 Så viss jeg restarter telefonen vil dette muligens forsvinne. Mister jeg da kontaktes, bilder og filmer? Lenke til kommentar
rivrusk Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Hvis du tar en softreset (trykker pennen inn i det lille hullet ved ladekontakten) restarter du bare telefonen. Ingenting av det du har på telefonen blir slettet. Tar du en hardreset (holder inne av/på knappen og trykker penne inn i hullet v. ladekontakten) Forsvinner kontakter, mp3 osv. Prøv en softreset først! Lenke til kommentar
Storet Skrevet 16. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2005 Da skal dette testes.................... men en gang jeg skulle ta på "tastelås" å hold nede av/på knappen litt for lenge da mista jeg alt som jeg hadde på "computeren" Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 nei det gjør du ikke, holder du den inne lenge så skrur du av bakgrunnslyset på skjermen, holder du den inne lenge på nytt skrur du det på igjen Lenke til kommentar
Storet Skrevet 24. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2005 Tok litt tid dette.... men testet det ut nå.. FUNKET!! :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå