AGENT 000 Skrevet 29. juli 2002 Del Skrevet 29. juli 2002 Når du har kjøpt F1 2002 og berre fått spille noen få timer før jentungen på snart 1 1/2 år odelegger girhendelen på ditt thrustmaster force feedback racing wheel, skal du da: a:adoptere ho vekk til telenor eller noen andre banditter. b:Gi ho en handgranat å leke med. c:Si shit happens og gi ho min microsoft force feedback joystick 2 og tenke att barn er barn. Eller har noen andre hatt lignendes erfaringer de kan dele med iriterte fedre!!!!!! Lenke til kommentar
KjellM Skrevet 29. juli 2002 Del Skrevet 29. juli 2002 Heh,det var da litt av ein hissighet på deg da! :smile: Sånt skjer! Selv om det er veldigt bittert. Men kva med å lage deg eit eget rom,der det kun er deg og maskinen. Du får mange fine kvelder da! :wink: Gå og kjøp deg eit nytt eit du! Det er verdt det! Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 29. juli 2002 Del Skrevet 29. juli 2002 Hva med å kjøpe et et par ordentlige leiker til jenta..? Lenke til kommentar
starfalc Skrevet 29. juli 2002 Del Skrevet 29. juli 2002 Ja, du Ivar.. gjer det, men hugse å tage ut spekelaksen fra fryså e du snill:) Lenke til kommentar
SofaKingLame Skrevet 29. juli 2002 Del Skrevet 29. juli 2002 Sett deg i hennes posisjon. Dette er uheldig, men shit happens. Du kan jo feks, sende henne på søndagsskole eller tensing osv. knegg knegg Lenke til kommentar
CAH1 Skrevet 29. juli 2002 Del Skrevet 29. juli 2002 Åja heehe det var jo drittmorsom komentar.eeehhe Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 29. juli 2002 Del Skrevet 29. juli 2002 Har på følelsen at denne ungen vil bli en finfin gamer etterhvert, begynne allerede når man er 1 1/2 a gitt Er med på ideen om å ha PC'en på et eget rom... de fleste jeg kjenner har det, det er den eneste ordentelige løsningen hvis du har en familie. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. juli 2002 Del Skrevet 29. juli 2002 Men denne ordninga kan også misbrukes på det sterkeste. Ei venninne av mamma har en ektemann med et sånt rom. Han kommer hjem fra jobb, og setter seg med datan. Vasker aldri kopper. Vasker aldri klær. Bare data. Og til NØD får ungene komme inn avogtil, men kun hvis de er kjemisk rensa for støv (litt overdrivelse =), og Cola er totalforbudt i nærheten av maskinen. Og denne fyren er i 35-40 årene! So beware..computers can ruin your relationship. Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 29. juli 2002 Del Skrevet 29. juli 2002 Hehe...slik er da jeg også . Unger må gjennom en nøye vask av hender før de får bruke PC'n min.... Og drikkevarer i nærheten av PC'n min, haha...dream on! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. juli 2002 Del Skrevet 29. juli 2002 Det med ingen drikkevarer er forsåvidt greit når det gjelder unger som skal sitte og spille, men ikke fortell meg at du ALDRI drikker kaffe eller Cola når du selv sitter med maskinen? Cola+PC=sant!! Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 29. juli 2002 Del Skrevet 29. juli 2002 Jeg har aldri drikkevarer i samme rommet som PC'en min. Den regelen er hellig, helt siden jeg sølte melk på PC'n til fattern da jeg var liten Ahhh...back in the days... :smile: Lenke til kommentar
AGENT 000 Skrevet 29. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2002 Har eget datarom eg, men når der er en pappa i huset er der ofte en mamma med, og når de små søte uskyldige sitter på mammas fang rett foran det stakkers lille rattet æææææ.... En kamerat av meg har og barn, er dere klar over att du får plass til nesten 2 hele disketter inni diskettstasjonen,,bare prøv det er helt sant Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 29. juli 2002 Del Skrevet 29. juli 2002 Hm, _nok_ en tråd i "koko"-avdelingen! Noe så meningsløst! Jeg gremmes... Lenke til kommentar
El_PoLLa Skrevet 29. juli 2002 Del Skrevet 29. juli 2002 ikke hør på de! ha ungen i eget rom så kan du ha hele stuen for deg selv. Lenke til kommentar
slakken Skrevet 29. juli 2002 Del Skrevet 29. juli 2002 Hvis jentungen er så desperat etter oppmerksomhet at hun trasher pc-utsyret til pappa, og pappa er så inne i spilling at han ikke merker det før det er for sent, burde vel kanskje pappa satt seg ned og lekt litt med nurket?? Eller gjøre som jeg, kjøp lekegrind........ :smile: Lenke til kommentar
MR_T Skrevet 30. juli 2002 Del Skrevet 30. juli 2002 på leikebutikker så har dem sån " baby pc eller barne pc" kan enkelt holde små baby gamers opptatt der ja :smile: eller bruk et eget rom, med fingerprint scanner som åpner døra ( som kun åpner døra for deg å ikke dama di, kommer ikke hu in så kommer ikke småbarn in eller Lenke til kommentar
starfalc Skrevet 30. juli 2002 Del Skrevet 30. juli 2002 Eller, så kan du sette laserkanon overdøra som skyter på alt som ikke er deg.. og kanskje legge miner fram til pc'n som man må ha stealthmine-seaker-kit. En mulighet er jo oxo da å henge pc'n ut av vinduet så ikke småbarna kommer til mens du er borte. Lenke til kommentar
Corn Skrevet 30. juli 2002 Del Skrevet 30. juli 2002 Fysj nei, dere er langt bak i tiden når det gjelder beskyttelse av en computah. Alt jeg trenger er en nøkkel( )! så låser jeg døren! [ Denne Melding var redigert av: Corn på 2002-07-30 12:07 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå