Gå til innhold

Ønsker prisantydning på diverse PC-deler

Anbefalte innlegg

hei! en kammerat av meg lurte på om han kunne kjøpe pcen min, alt som som er i kabinettet og kabinett så klart....men jeg lurer ikke venner og lurte derfor hvor mye dette her er verdt: (brukt i ca under 1 år, kabinett 1uke, og harddisk 2år)

thermaltake soparno med sidevindu

2*12cm, 2*8cm v og 2*6cm vifter

mist kobber cpukjøler

seagate 200gb 7200rpm 8.5s

alt i alt brenner 48xcd 16xdvd

sapphire ati radeon 9800pro 128mb 256bit

qtec300watt PSU

512*2 + 256 pc3200 400mz twinmos

AOPEN ax4pe-un dual ram bra hovedkort med oppdatert bios 1000kr ny

blå 30cm neonlyd

intel P4 2.8ghz L2cashe 512 norhtwood

ferdig formatert med diverse programmer

webcam trust 128

scanner

3 ghost recon spell og 2 blck hawkdown og 2 rainbowsix+tillegpakke gratis:)

vil gjerne ha litt+ på prisen, ska tjene litt og da :p

#Topic endret av moderator#

Endret av Jankee
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kabinettet alene er vel verdt en tusing, har Tt Tsunami selv ^^. Bortsett fra en heller råtten strømforsyning (vi fnyser i kor av qtec) er det en dugelig PC av årgang. Ca. 3500-5000,- er vel en grei pris, men det spørs om noen er villige til å betale såpass for en brukt PC. Elektronikk har verditap på linje med biler i disse dager :p.

Lenke til kommentar

Den Psuen Q-tec ville ikke engang jeg selge til en venn.Ville ikke gitt den engang til noen.De er ustabil og burde ikke vært på markede i det hele tatt.

Du får en 400Psu fra fotron/source til litt over 400spenn

Endret av Scortech
Lenke til kommentar

jeg er ikke ute etter bemerkninger fra dere :tease:

men jeg har nettopp snakka med han, og han ville sjøl er villig til å betale 6500 siden vi er kammerater, men han fikk ikke lov siden han allerede har brukt opp nesten alle komf.penga sine :thumbdown: hvor mye ville dere ha solgt den for på finn.no? HVIS* dere var meg? dere vil vel alltid ha bitte litt mer? eller? :whistle:

Lenke til kommentar
hvor mye ville dere ha solgt den for på finn.no? HVIS* dere var meg? dere vil vel alltid ha bitte litt mer? eller? :whistle:

Jeg ville lagt ut med startpris på 3000, så hadde folk bydd så høyt dem selv mener er verdt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...