Juleniss1 Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 (endret) Går du vidregående tror jeg du må hente søknaden din der (på skolen altså) Endret 12. juli 2005 av _Julenissen_ Lenke til kommentar
Knut Marius Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 (endret) Hvis det er universitets/høyskole-utdannelse: Når du får vite at du har kommet inn på skolen går du inn på www.lanekassen.no og fyller ut skjemaet om stipend og lån. Easy peasy, lemon squeezy (eventuelt japanesee) Pass på at du søker fullt stipend og lån uansett om du trenger det eller ikke! (Men tro meg: du TRENGER det!). Dette lånet er nemlig det billigste lånet du vil få i livet ditt. Det er gratis! Ergo er det i et tilfelle av god økonomi smartest å sette låne-pengene inn på konto og la de avrente seg der. Så kan du heller betale tilbake lånet når du er ferdig utdannet og sitte igjen med rentene. Fullt lån er 80.000 i året (16 lapper i august og janaur, og 6 lapper i skoleårets øvrige måneder). Derav omgjøres 32.000 kr til stipend dersom du er borteboende og består samtlige eksamner. Endret 12. juli 2005 av Knut Marius Lenke til kommentar
ZaiCoN Skrevet 12. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2005 eg skal begynne andre året på salg og service Lenke til kommentar
Knut Marius Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 eg skal begynne andre året på salg og service Then: Forget everything I told you.. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Da går du inn på administrasjonskontoret på skolen, henter søknadsskjema, fyller ut, får foreldre til å fylle ut sine felter og signere, leverer skjemaet hos kontordamen på skolen, og så venter du på at svaret kommer til skolen. Trolig vil kontordamen henge opp en lapp hvor det står hvem som har fått svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå