Uderzo Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Rubber Johnny Ganske syk film, men jeg synes den er litt kul jeg Hva synes dere ? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Jesus, SYRE. Har ikke så mye til overs for slike "kunstfilmer". Lenke til kommentar
Svankmajer Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Hehe, elsker denne. Chris Cunningham über alles! Dette er altså mannen bak Aphex Twin filmene, for de som ikke visste det. S, Lenke til kommentar
Skreeth Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Hehe, elsker denne. Chris Cunningham über alles! Dette er altså mannen bak Aphex Twin filmene, for de som ikke visste det. S, Og det er Aphex twin som står bak musikken i denne kortfilmen også. For å si det sånn er jeg villig til å betale 10 pund for de 5 minuttene, må ha den i dvd hylla. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Hehe, elsker denne. Chris Cunningham über alles! Dette er altså mannen bak Aphex Twin filmene, for de som ikke visste det. S, Det kom ikke på meg som en overraskelse at du likte den Svankmajer. Syke, syke mannen. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 (endret) Uff å huff! Blir helt sjaiky av den der altså, vet ikke helt hva det er som gjør det.. Edit: Leif Endret 16. juli 2005 av fargoth Lenke til kommentar
Svankmajer Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Hehe, elsker denne. Chris Cunningham über alles! Dette er altså mannen bak Aphex Twin filmene, for de som ikke visste det. S, Det kom ikke på meg som en overraskelse at du likte den Svankmajer. Syke, syke mannen. Mener du at jeg eller Chris Cunningham er syk? (Vel, du trenger ikke svare egentlig. Du har vel rett i uansett tilfelle.) Er bare veldig imponert over håndverket her. Chris Cunningham brukte 4 år på å lage den 10 minutters snutten! Man kan i allefall ikke påstå at det ser falskt ut. S, Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Joda, bra håndverk. For all del, men det er rett og slett ikke my cup of tea. Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Dette er ikke helt min stil, for å si det på den måten. Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Hoj, dette var jo superherlig! Føres opp på min neste handleliste. For et vakkert cover! Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Hoj, dette var jo superherlig! Føres opp på min neste handleliste. For et vakkert cover! WTF is that? Lenke til kommentar
Svankmajer Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Blir nok å kjøpe denne selv også. Man får kanskje ikke med kopper med te, men noe bedre; en 40 siders flott bok med bilder og historie, etc. Dette bildet fra filmen er for min del kanskje noe av det mest forstyrrende jeg har sett i senere tid. S, Lenke til kommentar
magnuslundstein Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Ah, har gledet meg til denne siden sneak-preview'en på Chris Cunningham-dvd'en, og etter mange utsettelser (bl.a. fordi det italienske trykkeriet som skulle trykke heftet som følger med ikke orket å trykke den på grunn av bildene) er den endelig her. Chris Cunningham er uten tvil en av de store visuelle mesterne, og måten han kombinerer musikk og bilder på er også helt utrolig. Skal definitivt kjøpe den. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Hoj, dette var jo superherlig! Føres opp på min neste handleliste. For et vakkert cover! Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Ser ut som en gutt med vannhode... hvordan har han laget den? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Haha, da har jeg ført opp den filmen på min bestillingsliste. Den var så uhyre sær, MUST HAVE after all. Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Herregud! Tørr ikke å se hele Lenke til kommentar
Feh Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 (endret) Synes filmen var døds fet. Jeg hoppa i stolen da jeg hørt begynnelsen på sangen av Aphex Twin. Sangen heter forresten Aphex Twin - Afx237 V7. Litt av en tittel.. Btw: Noen som vet hva slags musikk sjanger Aphex Twin går under? Blir det bare en form for elektronika? Endret 17. juli 2005 av Feh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå