nree Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 (endret) Som topic sier har jeg eit svart kabinett med ein sølv viftestyring. Jeg syns dette er litt FOR stygdt etter og ha montert denne i dag siden jeg vil ha eit stilrent kabb.. Har tenkt og male, alt utenom skruknappene (dimmerene) og lysdiodene da... Noen som vet noen bra måte, vil ha de så ligdt som mulig 5tommer slottene sin farge. EDIT: Leif Endret 25. juli 2005 av goggen90 Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Det du kan gjøre, som bli helt klart mye penere, er å lage nytt front deksel til viftestyringa. Dra av skruknappene, de gir lett etter. Det er 2 eller 4 skruer på innsiden, skru ut de. Så bruker du denne som mal, og fikser resten med dremel og drill Lenke til kommentar
sigen Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Enig med Natrium, lag av et originaldeksel. Det samme kan (bør?) du gjøre med DVD-ROM`en, og kanskje diskettstasjonen, siden du vil ha det stilrent. Og siden vi er inne på triks for å få det stilrent: Ta vekk de stygge klistremerkene Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 skulle akkurat til aa si det selv.. det er ikke serlig stilrent med alle de merkene! Lenke til kommentar
sigen Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 En ting til: Lakk, ikke maling! Å male det blir bare stygt, men hvis du lakker det, så kan det bli fint Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 gjerne med sproeyte om du har Lenke til kommentar
nree Skrevet 12. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2005 1. ja, jeg vet de klistermerkene skjemmer noe sykt men jeg gjør d for jeg har eit veddemål om hvor lenge jeg klarer og ha di på 2. Jeg gidder ikke begynne og lage eit helt nytt frontdeksel til DVD-R/W og floppy og viftestyringa... ikke ein gang til bare viftestyringa 3. Lakk har jeg tenkt på men vil de bli fint? De eneste med lakk er at jeg vil ikke bruke spraylakk da jeg må løsne selve deksele fra viftestyringa, og dette prøvde jeg på og jeg holdt på og ødelegge lysdiodene... Altså de beste for meg selv hadde vert ein lakk med pensel. Altså jeg drar bare ut knottene og maler rund diodene siden de er ein slags svart plastik greie rund. Men hva slags lakk og hvor mye koster det? Hva er best og bruke på aliminium? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Det er bare å bruke tommelen og dytte diodene inn. Det har jeg alltid gjort, og det funker Lenke til kommentar
sigen Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Tror du kan bruke Europris-lakken på alu bare du pusser det ned og brukker grunning først, men helt sikker er jeg ikke. Synd at du ikke gidder å lage stealth`a DVD- og diskettstasjon, det tar jo ikke lang tid, ikke er det vanskeligt heller. Hvor lenge har du hatt klistremerkene på, hvor lenge må du ha dem på, og hva får du når/hvis du vinner? Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Hvis du pusser riktig trenger du ikke grunning på Alu... Lenke til kommentar
nree Skrevet 13. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2005 (endret) Jeg og ein venn har samme pc, og begge har de samme klistermerkene på. Vi har eit slags veddemål uten og vedde noe annet ein respekt om hvor lenge den andre parten klarer og ha de på.. Jeg får se hva jeg finner på med viftestyringa... Men jeg er open for andre idér... EDIT: 1120 inlegg Endret 13. juli 2005 av goggen90 Lenke til kommentar
sigen Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Ta av klistremerkene hans uten at han merker det, da vinner du Men skal du fikse viftestyringen snart? Vil se bilder Lenke til kommentar
nree Skrevet 13. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2005 Hehe... Skal se om jeg får tatt mine av så taper jeg men gidder ikke nå Jeg vet ikke om jeg skal gjøre noe med styringa Ingen som kommer med forslag... svart tape kansje Lenke til kommentar
sigen Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Svart tape funker, det ser bare ikke så fint ut Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Bruk et originalt deksel, eller du kan lakkere den. Sprit-tusj kan gå hvis du er helt desperat. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Bruk et originalt deksel, eller du kan lakkere den. Sprit-tusj kan gå hvis du er helt desperat. NEI! Spritusj går absolutt ikke. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Natrium: Tror nok det var et tulle-forslag Lenke til kommentar
chrizy Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 den var jo litt morro da..heheh Lenke til kommentar
nree Skrevet 24. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2005 Bruk et originalt deksel, eller du kan lakkere den. Sprit-tusj kan gå hvis du er helt desperat. Jeg prøvde faktisk litt med sprit tusj før jeg leste dette innlegget Uanzet! jeg har lakka den nå og de ble shit fint Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 (endret) Bilde? EDIT: Ny tråd ja. Endret 24. juli 2005 av Vågebu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå