Lord_Linus Skrevet 29. juli 2002 Del Skrevet 29. juli 2002 Skal installere win xp på nytt(har kjøpt det orginalt). Og da tenkte jeg at jeg skulle benytte meg av NTFS. Men siden jeg linker en del med kamerater, og fleste parten av dem benytter seg av fat32, kan de fremdeles gå å inn på min maskin og hente ting?? Lenke til kommentar
Photons Skrevet 29. juli 2002 Del Skrevet 29. juli 2002 Så lenge de benytter seg av et Operativsystem som klarer å lese NTFS, så ja! Windows 2000, Windows Xp, Windows NT, Windows Me, Linux(???), støtter NTFS. Om 98 eller 95 støtter det, husker jeg desverre ikke... Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 29. juli 2002 Del Skrevet 29. juli 2002 Quote: Den 2002-07-29 11:23, Lord_Linus skrev: kan de fremdeles gå å inn på min maskin og hente ting?? ja (også om dem kjører Win9x som ikke støtter NTFS) Lenke til kommentar
SunKing Skrevet 29. juli 2002 Del Skrevet 29. juli 2002 Nettverksprotokollene er uavhengig av hvilket filsystem du bruker på din maskin. De andre kan helt fint hente filer fra deg selv om du bruker NTFS på din maskin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå