Margarus Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 tror jeg ska prøve å lage en "prototype" i morgen... vertfall risse opp å kappe opp plater så får jeg se hvordan det går. Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 dere som har linket med bildet til vanntankene deres. kunne dere ikke sette skrive utvendige H.B.L mål slik at jeg vet hva jeg skal kutte nor jeg skaffer plexi. Tar jeg ikke helt feil er min 86x86x86mm utvendig. Jeg brukte 6mm plexi. Lenke til kommentar
olejohan Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Her er min tank av Aluminium. Eg brukte M3 skruer og gjengetapp og silikon for og tette. Lenke til kommentar
olejohan Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 (endret) Her er toppen av tanken min. Stort hull til pumpen. Endret 18. juli 2005 av olejohan Lenke til kommentar
olejohan Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Og her er tanken i drift, boblene gikk bort etter kvart. Lenke til kommentar
Margarus Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 har startet å bygge min plexi tank nå. det er av 5mm plater. skal ikke skrue den sammen den skal limes med blank silikon. har kappet opp platene i dag og limt på en flaskeflens. har også heftet platene sammen. i hjørnene, nor det har stivnet noen lunde så tar jeg en titt å justerer litt . så hel limer jeg denslik at den blir tett. borrer hull til påfylling osv =) vet ikke helt ennda hvile nippler jeg skal ha på den. jeg lager med fattimans vannkjøling selv men skal \ har ikek bruk for det =) så da var cpu blokk å tank laget =) Lenke til kommentar
Margarus Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 der var toppen laget ! et ble en flaske flens med IMSDAL kork på =) sammen liming \ justeringer \ kansje bilder kommer i morgen =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå