schtan Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Hei! Fikk nettop melding av en venn, han har mistet ALL tilgang til internett! * Kopierer det han skrev * problemet: jeg har mistet all internett tilgang etter at jeg innstalerte ZoneAlarm. Har avinstallert ZA, men jeg får fortsatt ikke tilgang... Noen som kan hjelpe han raskt? Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 reboot etter han har avinstallert? XP firewall og ZA kan MULIGENS ha hatt en konflikt... Det der skal uansett ikke skje, og har han avinstallert 100% så skal ingen endringer ha skjedd. If so: Det er ikke ZA som er problemet.... Anyways, be han søke i registry og PCn etter ZA "leftovers" Lenke til kommentar
schtan Skrevet 12. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2005 ok, har kopiert det du skrev nå, men noen andre som kan komme med hjelp i TILFELLE det ikke funker? Lenke til kommentar
schtan Skrevet 12. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2005 Snakka me han nå, han sa at han har restarta routeren ved og trekke ut og inn kontakten og han har prøvd og koble til internetten til Xboxèn, da sto det at det kan være noe galt med DNS tilkoblinga... Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 han kan jo ringe sin ISP og be om driftsmeldinger... Satt noen timer en gang og feilsøkte, da det viste seg at en telefonstolpe hadde dettet ned... Lenke til kommentar
schtan Skrevet 12. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2005 ok, jeg ba han gjøre det, han ringer meg etterpå, kan skrive mer da Men naboen hadde nett, så det kunne ikke være noe stolpe eller noe prob med nettet sånn sett... Lenke til kommentar
schtan Skrevet 12. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2005 Problemet er fikset nette kom bare tilbake helt utenvidere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå