Gå til innhold

Lav lyd på Koss headset!


Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte meg en koss headset for 799,- fra hi fi klubben, siden mange anbefalte denne.

 

Til min store fortvilelse var det meget bra lyd. men jeg savner en ting. Og det er høyere lyd.

 

Jeg har skrudd på alt på windows xp. Lydenheter og winamp på maks. Men jeg får ikke høyere lyd. Hva er galt og hva kan gjøres? Jeg vil bare spille høyere.

 

Eller går det ikke an??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-07-29 13:10, LarsC skrev:

Duh!


Line-Out er for å koble til ting med Line-In, den er ikke forsterket på samme måte.

Du skal sette dem i (front)høyttalerutgangen, mmkay?

:wink:


 

Da setter jeg den inn på hodetelefon utgangen. Takker for hjelp. Men noen ganger er det ikke så veldig lett å finne ut av feile.hehe.

 

Thanx!

Lenke til kommentar

Regner med at divxdude kobla de på riktig nå. Etter prisen og dømme, så har du et par Koss PortaPro. Har de samme sjøl. Jeg har nesten problemer med å få lav nok lyd :wink: De er utrolig følsomme, og spiller høyere enn det meste annet du kan få tak i (uten at man trenger en egen forsterker for det).

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-07-29 13:17, Divxdude skrev:

Da setter jeg den inn på hodetelefon utgangen. Takker for hjelp. Men noen ganger er det ikke så veldig lett å finne ut av feile.hehe.


Thanx!


 

Bare hyggelig. :smile:

SB-kortene er ikke greie å finne ut av ved bare å se på utgangene, så forstår godt at du har hatt trøbbel.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...