DevianX Skrevet 29. juli 2002 Del Skrevet 29. juli 2002 Jeg kjøpte meg en koss headset for 799,- fra hi fi klubben, siden mange anbefalte denne. Til min store fortvilelse var det meget bra lyd. men jeg savner en ting. Og det er høyere lyd. Jeg har skrudd på alt på windows xp. Lydenheter og winamp på maks. Men jeg får ikke høyere lyd. Hva er galt og hva kan gjøres? Jeg vil bare spille høyere. Eller går det ikke an?? Lenke til kommentar
Photons Skrevet 29. juli 2002 Del Skrevet 29. juli 2002 Har du et dårlig/gammelt lydkort? Kan du ikke koble lyden igjennom forsterkeren på anlegget ditt? Det ville vel vært det beste... Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 29. juli 2002 Del Skrevet 29. juli 2002 Jeg ville trodd at lyden ble best med så få forsterkelsespunkt så mulig, men hvis ndu har en dårlig forsterker på lydkortet bør du kjøre lyden gjennom anlegget. Merker nok ingen forskjell på hodetelefoner uanz. Lenke til kommentar
Photons Skrevet 29. juli 2002 Del Skrevet 29. juli 2002 Er vel veldig dårlig med "forsterkere" på billige lydkort. Bedre å kjøre lav lyd ut av lydkortet og høy lyd ut av forsterkeren (stereo'n whatever), slipper mye digital støy! Lenke til kommentar
DevianX Skrevet 29. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2002 jeg har soundblaster live fra i år. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 29. juli 2002 Del Skrevet 29. juli 2002 Du må iallefall ikke sette dem i Line-Out-utgangen. Sjekk hvilken utgang du har dem i. Lenke til kommentar
DevianX Skrevet 29. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2002 De står på line out nå. Hvilken port skal jeg den i? Jeg har 5-6 forskjellige porter. Hvilken er den riktig får å få høy lyd?? Lenke til kommentar
Lch Skrevet 29. juli 2002 Del Skrevet 29. juli 2002 Duh! Line-Out er for å koble til ting med Line-In, den er ikke forsterket på samme måte. Du skal sette dem i (front)høyttalerutgangen, mmkay? :wink: Lenke til kommentar
Photons Skrevet 29. juli 2002 Del Skrevet 29. juli 2002 glem det... [ Denne Melding var redigert av: mOdEtWo på 2002-07-29 13:13 ] Lenke til kommentar
DevianX Skrevet 29. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2002 Quote: Den 2002-07-29 13:10, LarsC skrev:Duh!Line-Out er for å koble til ting med Line-In, den er ikke forsterket på samme måte.Du skal sette dem i (front)høyttalerutgangen, mmkay?:wink: Da setter jeg den inn på hodetelefon utgangen. Takker for hjelp. Men noen ganger er det ikke så veldig lett å finne ut av feile.hehe. Thanx! Lenke til kommentar
fudun Skrevet 29. juli 2002 Del Skrevet 29. juli 2002 Regner med at divxdude kobla de på riktig nå. Etter prisen og dømme, så har du et par Koss PortaPro. Har de samme sjøl. Jeg har nesten problemer med å få lav nok lyd :wink: De er utrolig følsomme, og spiller høyere enn det meste annet du kan få tak i (uten at man trenger en egen forsterker for det). Lenke til kommentar
RulleRimfrost Skrevet 29. juli 2002 Del Skrevet 29. juli 2002 PS : Skru ned litt volum igjen, før du kjører igang Britney på winamp'en da ... :smile: Lenke til kommentar
DevianX Skrevet 29. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2002 Hei, jeg tror jeg har porta pro. jeg har en egen mikrofon på siden, sånn at jeg kan snakke med andre. Utroilig bra lyd. Ps. jeg hører ikke på britney, hehe. Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 29. juli 2002 Del Skrevet 29. juli 2002 (endret) Vårrengjøring. Endret 5. januar 2005 av Hidden Lenke til kommentar
Lch Skrevet 29. juli 2002 Del Skrevet 29. juli 2002 Quote: Den 2002-07-29 13:17, Divxdude skrev:Da setter jeg den inn på hodetelefon utgangen. Takker for hjelp. Men noen ganger er det ikke så veldig lett å finne ut av feile.hehe.Thanx! Bare hyggelig. :smile: SB-kortene er ikke greie å finne ut av ved bare å se på utgangene, så forstår godt at du har hatt trøbbel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå